reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-83-226-3150-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Tagi: Ekonomia | Marketing

"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Spis treści

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 9

 

Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13

Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37

Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57

Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95

Piotr Dzik: Nowe media – zmiana społeczna? / 115

 

Bibliografia / 143

Noty o autorach / 153

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.