reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-83-226-3150-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,76 zł (poprzednio: 20,95 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,19 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Tagi: Ekonomia | Marketing

"Tom stanowi drugÄ… część zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszÄ… siÄ™ do problematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zarówno w aspektach spoÅ‚ecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuacjÄ™ rozważaÅ„ podjÄ™tych w poprzedniej części. Autorzy podjÄ™li siÄ™ spojrzenia na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracajÄ…c uwagÄ™ na istotÄ™ wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych do komunikacji we wspóÅ‚czesnym spoÅ‚eczeÅ„stwie." (ze WstÄ™pu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Spis treści

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 eBook -- spis treści

Spis treści

 

Wstęp / 9

 

Ewa GÄ™bicka: Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13

Katarzyna Forst: Facebook we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie komunikacji spoÅ‚ecznej / 37

Janusz MusiaÅ‚: Kultura, media i peÅ‚nione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57

Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – studium przypadku / 95

Piotr Dzik: Nowe media – zmiana spoÅ‚eczna? / 115

 

Bibliografia / 143

Noty o autorach / 153

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.