Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - Onepress
ISBN: 978-83-226-3150-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,76 zł (poprzednio: 20,95 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,19 zł)
"Tom stanowi drugÄ… część zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszÄ… siÄ™ do problematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zarówno w aspektach spoÅ‚ecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuacjÄ™ rozważaÅ„ podjÄ™tych w poprzedniej części. Autorzy podjÄ™li siÄ™ spojrzenia na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracajÄ…c uwagÄ™ na istotÄ™ wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych do komunikacji we wspóÅ‚czesnym spoÅ‚eczeÅ„stwie." (ze WstÄ™pu)
Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp / 9
Ewa GÄ™bicka: Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie komunikacji spoÅ‚ecznej / 37
Janusz MusiaÅ‚: Kultura, media i peÅ‚nione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: Nowe media – zmiana spoÅ‚eczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153