Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - Onepress

ISBN: 978-83-226-3150-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych – fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuację rozważań podjętych w poprzedniej części. Autorzy podjęli się spojrzenia na media społecznościowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracając uwagę na istotę wykorzystania mediów społecznościowych do komunikacji we współczesnym społeczeństwie." (ze Wstępu)
Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 eBook -- spis treści
Spis treści
Wstęp / 9
Ewa Gębicka: Media społecznościowe w procesie promocji filmów i seriali telewizyjnych / 13
Katarzyna Forst: Facebook we współczesnym świecie komunikacji społecznej / 37
Janusz Musiał: Kultura, media i pełnione przez nie funkcje – sytuacja w pierwszej dekadzie XXI wieku (od naskalnego malarstwa do interaktywnej Sieci Internet) / 57
Barbara Bogacka: Problematyka gender w mediach społecznościowych – studium przypadku / 95
Piotr Dzik: Nowe media – zmiana społeczna? / 115
Bibliografia / 143
Noty o autorach / 153