reklama - zainteresowany?

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2 - Onepress

Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2
ebook
Autor: red. Krystyna Doktorowicz
ISBN: 978-83-226-3150-8
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2017-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Tagi: Ekonomia | Marketing

"Tom stanowi drugÄ… część zbioru tekstów poÅ›wiÄ™conych problematyce mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych – fenomenu wspóÅ‚czesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszÄ… siÄ™ do problematyki mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych zarówno w aspektach spoÅ‚ecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi kontynuacjÄ™ rozważaÅ„ podjÄ™tych w poprzedniej części. Autorzy podjÄ™li siÄ™ spojrzenia na media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe zarówno w skali makro- jak i mikro-, zwracajÄ…c uwagÄ™ na istotÄ™ wykorzystania mediów spoÅ‚ecznoÅ›ciowych do komunikacji we wspóÅ‚czesnym spoÅ‚eczeÅ„stwie." (ze WstÄ™pu)

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

 

Osoby które kupowały "Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Spis treści

Dodaj do koszyka Media społecznościowe. Dialog w cyberprzestrzeni. T. 2

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.