reklama - zainteresowany?

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie - Onepress

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie
ebook
Autor: Małgorzata Rączkiewicz
ISBN: 978-8-3796-9178-4
stron: 366, Format: ebook
Data wydania: 2014-07-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,07 zł (poprzednio: 18,91 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,84 zł)

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Tagi: Przywództwo

 Publikacja jest gÅ‚osem w dyskusji na temat wybranych systemów wyborczych, mechanizmów, a także kampanii wyborczych. Przedstawione zostaÅ‚y zarówno aspekty prawne wyborów, jak i praktyka polityczna. Poddano analizie wybory w takich paÅ„stwach, jak USA, Gruzja, WÄ™gry, Japonia, Kenia i Rumunia. Ta wielowÄ…tkowość pozwala przedstawić wybrane problemy nie tylko prawa wyborczego i wyborów, ale także procesów demokracji i transformacji ustrojowej.
W książce zwrócono uwagÄ™ na kwestie strachu i żartu jako dwóch elementów, które mogÄ… być wykorzystywane w kampanii wyborczej, co wiÄ™cej mogÄ… przyczynić siÄ™ do sukcesu wyborczego. Część pracy poÅ›wiÄ™cona zostaÅ‚a kampaniom wyborczym m.in. w Polsce, USA, Japonii czy Kenii. Z ich różnorodnoÅ›ci wynika odmienny wpÅ‚yw charakteru kampanii na wynik wyborczy. UkazujÄ… także, jak szybko nastÄ™puje ewolucja Å›rodków wykorzystywanych w procesie wyborczym.

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

 

Osoby które kupowały "Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.