reklama - zainteresowany?

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie - Onepress

Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie
ebook
Autor: Małgorzata Rączkiewicz
ISBN: 978-8-3796-9178-4
stron: 366, Format: ebook
Data wydania: 2014-07-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,07 zł (poprzednio: 18,91 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,84 zł)

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Tagi: Przywództwo

 Publikacja jest głosem w dyskusji na temat wybranych systemów wyborczych, mechanizmów, a także kampanii wyborczych. Przedstawione zostały zarówno aspekty prawne wyborów, jak i praktyka polityczna. Poddano analizie wybory w takich państwach, jak USA, Gruzja, Węgry, Japonia, Kenia i Rumunia. Ta wielowątkowość pozwala przedstawić wybrane problemy nie tylko prawa wyborczego i wyborów, ale także procesów demokracji i transformacji ustrojowej.
W książce zwrócono uwagę na kwestie strachu i żartu jako dwóch elementów, które mogą być wykorzystywane w kampanii wyborczej, co więcej mogą przyczynić się do sukcesu wyborczego. Część pracy poświęcona została kampaniom wyborczym m.in. w Polsce, USA, Japonii czy Kenii. Z ich różnorodności wynika odmienny wpływ charakteru kampanii na wynik wyborczy. Ukazują także, jak szybko następuje ewolucja środków wykorzystywanych w procesie wyborczym.

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

 

Osoby które kupowały "Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Spis treści

Dodaj do koszyka Mechanizmy obietnic. Kampanie i systemy wyborcze na świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.