Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie - Onepress
ISBN: 978-83-8221-139-9
stron: 49, Format: ebook
Data wydania: 2020-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 8,14 zł
Książka zawiera podstawowe zagadnienia związane z marketingiem takie jak: 1. Czym jest tak naprawdę marketing. 2. Sposoby dotarcia do klienta. 3. Co zrobić, aby marketing, który stosujemy był skuteczny. 3. Czym jest lejek marketingowy. 4. Podstawowe kroki, które musimy wprowadzić, żeby uruchomić marketing w naszej firmie. 5. Jak pozyskiwać nowych klientów. Oraz wiele innych przydatnych tematów związanych z reklamą promowaniem własnej firmy i metodami rozpowszechniania wiadomości o naszej firmie.
Osoby które kupowały "Marketing w pigułce, co zrobić żeby sprzedać swój towar jak najbardziej korzystnie", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)