reklama - zainteresowany?

Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym - Onepress

Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym
ebook
Autor: Wawrzyniec Rudolf
ISBN: 978-8-3808-8290-4
stron: 272, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,32 zł (poprzednio: 24,77 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,45 zł)

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym

Tagi: Ekonomia | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Marketing terytorialny zyskaÅ‚ w ostatnich latach znacznÄ… popularność. NawiÄ…zuje on do klasycznego marketingu z sektora przedsiÄ™biorstw, bazujÄ…cego na teorii wymiany, jednak nie przystaje już do coraz bardziej zÅ‚ożonego otoczenia miast i regionów. W publikacji autor objaÅ›niÅ‚ rozwój koncepcji marketingu terytorialnego na podstawie teorii wspóÅ‚dziaÅ‚ania miÄ™dzyorganizacyjnego. DokonaÅ‚ Å›wiadomego zawężenia tej koncepcji do procesów przyciÄ…gania mobilnych czynników wzrostu do terytorium. WymagaÅ‚o to zastÄ…pienia samorzÄ…du terytorialnego jego organizacyjnym wymiarem w postaci struktur administracji samorzÄ…dowej wraz z ich kierownictwem (organizacja terytorialna). W przeciwieÅ„stwie do wielu dotychczasowych ujęć, mieszkaÅ„cy zostali zaprezentowani jako udziaÅ‚owcy terytorium, majÄ…cy poÅ›redni i bezpoÅ›redni wpÅ‚yw na rzÄ…dzenie zarówno poprzez demokratyczne instytucje sprawowania wÅ‚adzy, jak i procesy governance, umożliwiajÄ…ce im wÅ‚Ä…czanie siÄ™ w podejmowanie strategicznych decyzji dotyczÄ…cych rozwoju terytorium. W charakterze klientów znaleźli siÄ™ natomiast zewnÄ™trzni inwestorzy, turyÅ›ci i studenci rozumiani jako dysponenci mobilnych zasobów kapitaÅ‚u, pracy i wiedzy. 

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym

 

Osoby które kupowały "Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing terytorialny w ujęciu relacyjnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.