reklama - zainteresowany?

Marketing teoria i przykłady - Onepress

Marketing teoria i przykłady
ebook
Autor: Paweł Waniowski, Dariusz Sobotkiewicz, Magdalena Daszkiewicz
ISBN: 978-83-748-8035-0
stron: 383, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 46,20 zł (poprzednio: 57,04 zł)
Oszczędzasz: 19% (-10,84 zł)

Dodaj do koszyka Marketing teoria i przykłady

Tagi: Mała firma | Marketing | Obsługa klienta

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Dodaj do koszyka Marketing teoria i przykłady

 

Osoby które kupowały "Marketing teoria i przykłady", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing teoria i przykłady

Spis treści

Marketing teoria i przykłady eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Marketing teoria i przykłady

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.