reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes - Onepress

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes
Autor: Jay Conrad Levinson
Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing for Free: Dozens of No-Cost Tactics to Promote Your Business and Energize Your Profits
Tłumaczenie: Grażyna Bartkowiak
ISBN: 83-246-0078-7
stron: 208, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2005-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Tagi: Mała firma | Marketing

Zastosuj taktykę partyzancką w promowaniu swojej firmy

  • Zaplanuj działania marketingowe
  • Znajdź partnerów, którzy pomogą Ci w promocji
  • Wykorzystaj potencjał Internetu
  • Zadbaj o wizerunek swojego przedsiębiorstwa

Partyzanci i marketing? Co wspólnego może mieć jedno z drugim? Wbrew pozorom wiele. Poznawaliśmy już możliwości zastosowania w marketingu nauk wybitnych strategów wojennych dowodzących ogromnymi armiami. Niestety -- wielka armia to wielki budżet -- pojęcie budzące przerażenie u właścicieli małych, domowych firm. Prowadząc taką firmę, trudno pozwolić sobie na potężną kampanię marketingową, zrealizowaną z hollywoodzkim rozmachem. Tu trzeba przyjąć inną strategię -- angażować małe siły i uderzać w wielu miejscach jednocześnie, precyzyjnie określając cele.

Książka "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes" będzie Twoim doradcą podczas partyzanckich ataków na rynek. Dzięki niej przygotujesz się do ataku, skompletujesz broń i wybierzesz odpowiednie cele. Dowiesz się, w jaki sposób zaistnieć na rynku, stać się znaną osobą i czerpać z tego korzyści. Nauczysz się budować swoją reputację i gromadzić wokół siebie potencjalnych klientów. Stworzysz siatki wywiadowcze, które doniosą Ci o zainteresowaniu Twoimi usługami, znajdą kolejnych kontrahentów i poinformują o Tobie odpowiednie osoby. Wypromujesz swoją firmę, ponosząc minimalne koszty.

  • Układanie planu działania
  • Wyszukiwanie odpowiednich miejsc i mediów na promocję
  • Współpraca z partnerami
  • Promocja w Internecie
  • Budowanie sieci firm współpracujących ze sobą
  • Organizacja seminariów i warsztatów
  • Rozwijanie odpowiednich cech osobowości

Przekonaj się, że nie tylko wielkie armie stać na skuteczne ataki.

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Spis treści

Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromowa

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak za darmo wypromować swój biznes

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.