reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Onepress

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Autor: Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
TÅ‚umaczenie: Anna Koryczan, Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0262-3
stron: 264, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-03-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Tagi: Mała firma | Marketing

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiÄ™biorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki dziaÅ‚ania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpoÅ›rednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejÄ™tnoÅ›ci rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Twój pierwszy pracownik. Zatrudniaj w maÅ‚ej firmie w Polsce
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Spis treści

Marketing partyzancki. Jak prowadzi

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.