reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Onepress

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę
Autor: Jay Conrad Levinson, Seth Godin
Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
Tłumaczenie: Anna Koryczan, Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0262-3
stron: 264, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-03-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Tagi: Mała firma | Marketing

Odkryj potencjał swojej firmy

  • Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
  • Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
  • Zastosuj sprawdzone techniki działania

Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.

Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.

  • Poszukiwanie niszy rynkowej
  • Zdobywanie referencji
  • Przygotowywanie materiałów reklamowych
  • Reklama bezpośrednia
  • Budowanie kanałów sprzedaży
  • Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
  • Proces sprzedaży

Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę
  • Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Spis treści

Marketing partyzancki. Jak prowadzi

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.