Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę - Onepress

Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing for the Home-Based Business
Tłumaczenie: Anna Koryczan, Joanna Sugiero
ISBN: 83-246-0262-3
stron: 264, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-03-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,00 zł
Odkryj potencjał swojej firmy
- Poznaj sekrety najlepszych przedsiębiorców
 - Wykorzystaj odpowiednie strategie marketingowe
 - Zastosuj sprawdzone techniki działania
 
Coraz więcej osób decyduje się na pracę w domu. Takie rozwiązanie ma wiele zalet, ale przejście na samozatrudnienie wiąże się z nowymi obowiązkami. Prowadząc taką firmę, trzeba przejąć obowiązki dyrektora, pracownika, zaopatrzeniowca oraz -- co dla większości osób pracujących w domu jest najtrudniejsze -- marketera i handlowca. W typowym przedsiębiorstwie zadania te wykonuje kilka lub kilkanaście osób.
Książka "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę" to poradnik dla tych, którzy zdecydowali się na działanie na własny rachunek. Przedstawia opracowane i sprawdzone przez najlepszych drobnych przedsiębiorców techniki umożliwiające zbudowanie grona lojalnych klientów, wypromowanie domowej firmy i osiągnięcie stabilnej pozycji. Opisuje metody szukania miejsca na rynku, zdobywania zleceń, reklamowania usług oraz tworzenia i utrzymywania relacji z klientami.
- Poszukiwanie niszy rynkowej
 - Zdobywanie referencji
 - Przygotowywanie materiałów reklamowych
 - Reklama bezpośrednia
 - Budowanie kanałów sprzedaży
 - Rozwijanie umiejętności rozmów telefonicznych
 - Proces sprzedaży
 
Dzięki tej książce zaoszczędzisz czas i pieniądze. Przekonasz się, że taktyki partyzanckie są skuteczne również w marketingu i sprzedaży.
Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
 - Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
 - GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
 - Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
 - Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)
 





