reklama - zainteresowany?

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy - Onepress

Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy
Autor: Jay Conrad Levinson
Tytuł oryginału: Guerrilla Marketing : Secrets for Making Big Profits from Your Small Business (Guerrilla Marketing)
Tłumaczenie: Jarosław Dobrzański
ISBN: 83-246-0077-9
stron: 520, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-01-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Tagi: Mała firma | Marketing

Czas, energia i wyobraźnia -- oto czego Ci trzeba do rozwijania biznesu. Z pewnością słyszałeś o firmach, których założyciele mieli z początku parę groszy w kieszeni, ale poszli jak burza i podbili świat. Jak pokonali niedostatek i stali się wielcy? Stosowali marketing partyzancki -- czy o tym wiedzieli, czy nie.

Zapomnij o tradycyjnym marketingu, tworzonym z myślą o korporacjach z potężnymi budżetami i kadrą ekspertów w każdej dziedzinie. Twoim najważniejszym kapitałem jest bystra i głodna sukcesu mentalność przedsiębiorcy. Twórz własną firmę, inwestując niewielkie pieniądze i wyciągając maksymalne zyski. To właśnie jest marketing partyzancki -- idea sprawdzona przez ponad milion osób na całym świecie, które kupiły książki dla przedsiębiorców-partyzantów. Tak wielka popularność partyzanckiego marketingu to dowód na to, że niezwykłe pomysły skutkują.

Ta książka jest kompendium porad dla małych przedsiębiorców. Przeczytaj ją i opanuj najważniejsze umiejętności potrzebne w małej firmie:

  • znajdowanie pomysłów na biznes: najbardziej rozwojowe rynki XXI wieku, w tym najnowsze szanse dla pracujÄ…cych zdalnie;
  • znajdowanie tanich i skutecznych Å›rodków promocji i reklamy;
  • tworzenie sieci kontaktów;
  • tworzenie skutecznego i twórczego planu marketingowego;
  • dążenie do powtarzalnych, coraz wiÄ™kszych transakcji;
  • skuteczna współpraca z innymi przedsiÄ™biorcami;
  • maksymalizowanie zysków, a nie przychodów;
  • korzystanie z Internetu i innych współczesnych technologii: prostych, niedrogich i oferujÄ…cych nieograniczone możliwoÅ›ci.

Marketing partyzancki zaczyna się od pomysłu, a kończy, gdy masz wielu stałych klientów i duży zysk. Dołącz do grona tych, którzy byli mali i stali się wielcy.

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

 

Osoby które kupowały "Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Spis treści

Marketing partyzancki. Jak czerpa

Dodaj do koszyka Marketing partyzancki. Jak czerpać duże zyski z małej firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.