Marketing międzynarodowy - Onepress
ISBN: 978-83-7941-396-6
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 36,55 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-6,45 zł)
Â
Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą eleganckie buty "Gino Rossi"? Oczywiście z Włoch... Nic bardziej mylnego! Czy znana marka soków "Kubuś" ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź w Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców?
W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym. Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych oraz zasad działania w marketingu międzynarodowym staje się więc niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa.
Książka jest ciekawym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest głównie do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą, studentów i pracowników naukowych.
Jej głównym walorem jest aktualizacja danych statystycznych oraz bardzo bogaty zestaw aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw.
Przystępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę interesującą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
Â
Osoby które kupowały "Marketing międzynarodowy", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)