reklama - zainteresowany?

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty - Onepress

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
ebook
Autor: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
ISBN: 978-83-620-6264-5
stron: 221, Format: ebook
Data wydania: 2017-03-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,36 zł

Dodaj do koszyka Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Tagi: Ekonomia | Marketing | ZarzÄ…dzanie

Monografia naukowa pt.: “Marketing, innovations, strategies and risk in modern business – selected aspects” / “Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we wspóÅ‚czesnym biznesie - wybrane aspekty” prezentuje wybrane w j. angielskim oraz polskim materiaÅ‚y konferencyjne z MiÄ™dzynarodowej Konferencji pt.: „Åšwiatowa i krajowa gospodarka - wyzwania we wspóÅ‚czesnych czasach” zorganizowanej w 2015 roku.

Książka podzielona jest na 12 tematów, które prezentujÄ… poniższe zagadnienia:

Artykuł I

“Entrepreneurial University” in co-operation with its stakeholders”

PrzedsiÄ™biorcza uczelnia we wspóÅ‚pracy z jej interesariuszami

Celem artykuÅ‚u jest analiza koncepcji „PrzedsiÄ™biorczej Uczelni” oraz konstrukcja modelu dla takiego rodzaju organizacji, uwzglÄ™dniajÄ…cego znacznÄ… rolÄ™ różnych typów interesariuszy.

Artykuł II

Risk in the activity of a Born Global enterprise and its analysis on the basis of the Felsenstein-Swartz model and measures of financial security

Ryzyko w rozwoju cyklu życia przedsiębiorstwa typu Born Global i jego analiza w oparciu o model Felsensteina-Swartza i miary bezpieczeństwa finansowego

Celem opracowania jest okreÅ›lenie potencjalnego ryzyka w rozwoju cyklu życia przedsiÄ™biorstw maÅ‚ych i Å›rednich, wczeÅ›nie umiÄ™dzynarodowionych, które w istotny sposób wpÅ‚ywa i ksztaÅ‚tuje stabilność i bezpieczeÅ„stwo ekonomiczne wspóÅ‚czesnej gospodarki Å›wiatowej. Do okreÅ›lenia ryzyka w rozwoju cyklu życia przedsiÄ™biorstwa Born Global zastosowano metodÄ™ badawczÄ… opartÄ… na zastosowaniu: modelu Felsensteina-Swartza i wybranych miar bezpieczeÅ„stwa finansowego.

Artykuł III

The new use of a new product

Nowe zastosowanie nowego produktu

W niniejszym artykule opisany jest nowy produkt, bÄ™dÄ…cy propozycjÄ… przedsiÄ™biorstwa produkujÄ…cego alkohol. Produktem, proponowanym przez przedsiÄ™biorstwo produkcyjne jest wódka czysta z kawaÅ‚kami szkÅ‚a (typu pognieciona szklanka). Zamiarem artykuÅ‚u jest przedstawienie absolutnie nowego produktu bez rozszerzenia marki. Jest przeprowadzone również wstÄ™pne badanie konsumentów w formie wywiadu.

Artykuł IV

Buzz marketing effects and response to product

Marketing szeptany a wprowadzenie nowego produktu

Niniejszy artykuÅ‚ jest poÅ›wiÄ™cony dziaÅ‚aniom zwiÄ…zanym z marketingiem szeptanym, który nie jest zbytnio rozpowszechniony na polskim rynku. Przedstawiony zostaÅ‚ ówczesny nowy produkt Å»oÅ‚Ä…dkowa Gorzka czarna wiÅ›nia.

Artykuł V

Marketing innovations in mobile apps – definition, characteristics, examples

Innowacje marketingowe w aplikacjach mobilnych – definicja, charakterystyka, przykÅ‚ady

Innowacje marketingowe w aplikacjach mobilnych niosÄ… za sobÄ… rozwój nowych metod wpÅ‚ywajÄ…cych na rynek docelowy poprzez wdrożenie innowacyjnych instrumentów marketingowych. ArtykuÅ‚ skupia siÄ™ na wyjaÅ›nieniu istoty innowacji w aplikacjach mobilnych oraz przedstawieniu jej charakterystyki. W oparciu o szeroki przeglÄ…d literatury fachowej i badaÅ„ naukowych z dziedziny zarzÄ…dzania, ekonomii i marketingu, a także marketingu aplikacji mobilnych, w pracy przedstawione sÄ… przykÅ‚ady innowacji marketingowych w zakresie ustalania cen, lokalizacji i internacjonalizacji aplikacji oraz innowacyjnych sposobów dystrybucji.

Artykuł VI

Global and strategic dimension of innovations and their influence upon the organization

Globalny i strategiczny wymiar innowacji i ich wpływ na funkcjonowanie organizacji

ArtykuÅ‚ ma na celu uÅ›wiadomienie potrzeby i istoty zmian i innowacji we wspóÅ‚czesnym Å›wiecie, a wiÄ™c i we wspóÅ‚czesnej organizacji. Wprowadzanie innowacji pociÄ…ga jednak za sobÄ… konsekwencje wystÄ™powania zjawiska oporu wÅ›ród pracowników, potrzebÄ™ zdiagnozowania przyczyn jego pojawiania siÄ™ oraz okreÅ›lenia możliwych metod zapobiegania temu oporowi w celu skutecznego zarzÄ…dzania organizacjÄ…. Te wÅ‚aÅ›nie kwestie, istotne dla wspóÅ‚czesnej organizacji, przybliży niniejszy artykuÅ‚.

Artykuł VII

Analysis of the development of e-economy in Poland

Analiza rozwoju e-gospodarki w Polsce

Celem artykuÅ‚u jest analiza stanu i struktury gospodarki elektronicznej w Polsce zarówno w ujÄ™ciu iloÅ›ciowym, jak i jakoÅ›ciowym. Przedstawiono istotÄ™ i zasady funkcjonowania gospodarki elektronicznej oraz rozwój przedsiÄ™biorczoÅ›ci internetowej w Polsce wraz z przykÅ‚adami najważniejszych branż e-biznesowych. Dokonano analizy statystycznej najważniejszych wskaźników e-gospodarki, w tym przedsiÄ™biorstw posiadajÄ…cych dostÄ™p do Internetu, liczby pracowników korzystajÄ…cych z komputera oraz ich udziaÅ‚ w pracy zdalnej dla firm wedÅ‚ug województw w Polsce. Analiza ta ukazuje rozwój gospodarki elektronicznej w danym regionie. W artykule przeanalizowano również stan i perspektywy rozwoju gospodarki elektronicznej w Polsce na tle paÅ„stw UE i skali globalnej.

Artykuł VIII

Financial attributes of functioning enterprises - efficiency and effectiveness approach

Finansowe atrybuty funkcjonowania przedsiębiorstw - ujęcie skutecznościowe i proefektywnościowe

Do istotnych atrybutów funkcjonowania przedsiÄ™biorstwa można zaliczyć jego: skuteczność, racjonalność, jakość, zorganizowanie, korzystność oraz ekonomiczność. Z perspektywy przedsiÄ™biorstwa dziaÅ‚ajÄ…cego w oparciu o reguÅ‚y kapitaÅ‚owe, najbardziej istotnymi atrybutami sÄ… jego korzystność oraz ekonomiczność, które skÅ‚adajÄ… siÄ™ na efektywność organizacji.

Artykuł IX

The human capital in economic development

Kapitał ludzki w rozwoju gospodarczym

W artykule przedstawiono wykorzystywane w praktyce podstawowe mierniki pomiaru wzrostu i rozwoju gospodarczego oraz przeprowadzono analizÄ™ roli kapitaÅ‚u ludzkiego we wspóÅ‚czesnej gospodarce opartej na wiedzy. W celu sprecyzowania pojÄ™cia kapitaÅ‚u ludzkiego przedstawiono jego istotÄ™, definicjÄ™ oraz elementy skÅ‚adowe. OkreÅ›lono wpÅ‚yw kapitaÅ‚u ludzkiego i gospodarki opartej na wiedzy na wspóÅ‚czesne szacunki wzrostu i rozwoju gospodarczego. JednoczeÅ›nie opisano cechy charakterystyczne stosowanych w literaturze przedmiotu metod pomiaru kapitaÅ‚u ludzkiego oraz ukazano perspektywy rozwoju jego pomiaru.

Artykuł X

SEWI - Social Economic Welfare Index

Wskaźnik DGS - Dobrobytu Gospodarczo – SpoÅ‚ecznego

W artykule przedstawiono metody pomiaru dobrobytu gospodarczo - spoÅ‚ecznego oraz newralgiczne punkty problemowe i kontrowersje wokóÅ‚ tak przeprowadzanych badaÅ„. Opisano najpopularniejsze wskaźniki zwiÄ…zane z Produktem Krajowym Brutto (PKB) i jego odmianami oraz mierniki dotyczÄ…ce pomiaru majÄ…tku. W artykule podjÄ™to próbÄ™ skonstruowania syntetycznego miernika, który bÄ™dzie tworzyÅ‚ ranking dobrobytu spoÅ‚ecznego paÅ„stw pod wzglÄ™dem PKB na jednego mieszkaÅ„ca, zgromadzonego majÄ…tku i tzw. rozwarstwienia spoÅ‚ecznego pod wzglÄ™dem dochodu do dyspozycji. Wskazano również na dylematy pomiaru i perspektywy ich rozwiÄ…zania oraz rozwoju metod badaÅ„.

Artykuł XI

Legal regulations versus changes in global OTC interests rates derivatives market over 2001-2013 years

Regulacje prawne a zmiany na rynku instrumentów pochodnych OTC na stopÄ™ procentowÄ… na Å›wiecie w latach 2001- 2013

Tematyka podjÄ™ta w artykule dotyczy zmian wielkoÅ›ci obrotów pochodnymi instrumentami finansowymi na rynku OTC. W artykule wykorzystano raporty IBS, dane statystyczne MFW oraz literaturÄ™ przedmiotu. Analiza koncentruje siÄ™ na okreÅ›leniu zależnoÅ›ci miÄ™dzy wielkoÅ›ciÄ… obrotów na tym rynku a zmianami prawnymi i strukturalnymi zwiÄ…zanymi z funkcjonowaniem rynków finansowych, gÅ‚ównie USA i EU.

Artykuł XII

The scope of modern international threats and education for the needs of safety

Wymiar wspóÅ‚czesnych zagrożeÅ„ miÄ™dzynarodowych oraz ksztaÅ‚cenie dla potrzeb bezpieczeÅ„stwa

W artykule podjęto problematykę pogłębiających się dysproporcji rozwoju ekonomicznego między państwami, zagrożeń terroryzmem międzynarodowym i rozwoju przestępczości zorganizowanej, uprzedzeń kulturowych i religijnych oraz potrzebę edukacji dla bezpieczeństwa.

Dodaj do koszyka Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

 

Osoby które kupowały "Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.