reklama - zainteresowany?

Marketing i public relations w małej firmie - Onepress

Marketing i public relations w małej firmie
Autor: Moi Ali
Tytuł oryginału: Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 83-7361-625-X
stron: 472, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2004-12-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie

Tagi: Mała firma | Marketing | Public Relations

Zmień podejście do zarządzania swoją firmą

  • Opracuj strategiÄ™ marketingowÄ…
  • Wykorzystaj różne media do reklamy
  • Zadbaj o swoich klientów

W większości małych firm typowe działania marketingowe i public relations nie są stosowane. Wynika to najczęściej z braku odpowiedniej wiedzy i odpowiednich osób, a czasem również z braku środków finansowych. Tymczasem dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy mogą znacząco poprawić jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. W wielu książkach temat działań marketingowych i PR jest poruszany, ale zwykle w sposób zbyt teoretyczny, odległy od realiów współczesnego rynku i specyfiki działalności małych przedsiębiorstw.

Książka "Marketing i public relations w małej firmie" prezentuje temat od bardziej praktycznej strony, dostarczając rozsądnych, przystępnych porad i mnóstwa praktycznych wskazówek, podpowiedzi i pomysłów. Książka jest skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców dysponujących ograniczonymi środkami na działania marketingowe i public relations. Jednak zarządzający bardziej zasobnymi firmami także znajdą w niej wiele dla siebie. Czytając ją, dowiesz się, jak tworzyć i realizować własne programy marketingowe i public relations, aby skuteczniej docierać do klientów, a co za tym idzie, zwiększać zyski.

  • WyjaÅ›nienie pojęć zwiÄ…zanych z marketingiem i public relations
  • Walka z konkurencjÄ…
  • Kreowanie wizerunku firmy i budowanie marki
  • Zasady tworzenia strategii marketingowej i dziaÅ‚aÅ„ PR
  • Pisanie materiałów prasowych i publikacji
  • Reklama -- zasady i narzÄ™dzia
  • Badania marketingowe
  • DbaÅ‚ość o klientów
  • Tworzenie materiałów promocyjnych
  • Współpraca z agencjÄ… reklamowÄ…

Bez względu na to, czy prowadzisz przedsiębiorstwo jednoosobowe czy firmę średniej wielkości, przeczytaj tę książkę -- już teraz naucz się wykorzystywać możliwości, jakie daje marketing i PR.

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie

 

Osoby które kupowały "Marketing i public relations w małej firmie", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.