reklama - zainteresowany?

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane - Onepress

Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane
Autor: Moi Ali
Tytuł oryginału: Practical Marketing and Public Relations for the Small Business
Tłumaczenie: Tomasz Rzychoń
ISBN: 978-83-246-1872-9
stron: 480, Format: A5, okładka: miękka
Data wydania: 2009-03-10
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Tagi: Mała firma | Marketing | Public Relations

Sztab doradców ds. marketingu i PR:

  • wyjaÅ›ni Ci pojÄ™cia zwiÄ…zane z marketingiem i public relations
  • opracuje strategiÄ™ marketingowÄ… i dobierze odpowiednie media oraz formy reklamy
  • przedstawi zasady tworzenia strategii marketingowej i dziaÅ‚aÅ„ PR
  • przeprowadzi badania marketingowe
  • pomoże Ci w kreowaniu wizerunku firmy i budowaniu marki
  • nauczy CiÄ™, jak przygotowywać publikacje i materiaÅ‚y dla prasy
  • udzieli wskazówek na temat tworzenia materiałów promocyjnych

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadząc firmę, trzeba stale pamiętać o tym, że warunkiem jej sukcesu jest tworzenie i podtrzymywanie właściwych relacji z otoczeniem rynkowym -- klientami, dostawcami, a nawet... konkurencją. Dobrze przeprowadzona kampania marketingowa i odpowiednio zbudowany wizerunek firmy znacząco poprawiają jej wyniki zarówno na polu sprzedaży, jak i odbioru wśród klientów. Jeśli dysponujesz ograniczonymi środkami na działania reklamowe i public relations, dowiedz się, jak tworzyć i realizować skuteczne programy promocyjne, łagodne dla Twojego budżetu. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia -- wypłyń na szerokie wody biznesu.

Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.

  • BezbÅ‚Ä™dne kierowanie maÅ‚Ä… firmÄ….
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiÄ™biorstwa.
  • Unikanie puÅ‚apek w prowadzeniu dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej.
Praktyka, praktyka, praktyka... Podczas czytania tej publikacji nasuwają się tylko takie słowa. Wyjątkowa pozycja, na wskroś przesycona praktycznymi poradami, wskazówkami, informacjami, co i jak zrobić. Dla małego przedsiębiorstwa to lektura obowiązkowa. Publikacja podzielona jest na dwa obszary -- teorii (zwanej tutaj "zasadami") oraz praktyki (stanowiącej znacznie większą część książki). Zasady marketingowe, niezbędne do zrozumienia mechanizmów praktycznych działań w tym zakresie, wyłożone są w sposób prosty, przystępny dla czytelnika. A sama praktyka to przykłady, porady, ciekawe spostrzeżenia oraz studia przypadków. Wszystko to bezpośrednio i bardzo szczegółowo pokazuje gotowe rozwiązania marketingowe dla małej firmy. Pozostaje tylko czytać, analizować i wprowadzać w życie propozycje tu przedstawione.
dr Agnieszka Dejnaka
Dobry pomysł na ciekawą książkę, przejrzysty układ publikacji, przystępny język... Teoria w tej książce podana jest w interesujący sposób, część praktyczna zawiera trafne przykłady, anegdoty, wskazówki oraz konkretne propozycje rozwiązań. Dodatkowo wart pochwały jest użyteczny słownik terminów marketingowych, pomagający zrozumieć język specjalistów działających w tej branży.
Iwona Berlińska-Konopka
wykładowca Polish Open University

Patron medialny:

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

 

Osoby które kupowały "Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane ", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II  zaktualizowane

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.