Marketing hotelowy - praktycznie - Onepress

ebook
Autor: Agata AdaszyńskaISBN: 978-83-8126-372-6
stron: 46, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 11,64 zł (poprzednio: 14,02 zł)
Oszczędzasz: 17% (-2,38 zł)
Tagi: Ekonomia
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego.
Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszej książce.
Osoby które kupowały "Marketing hotelowy - praktycznie", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Kapitalizm interesariuszy. Globalna gospodarka a post 67,73 zł, (14,90 zł -78%)