reklama - zainteresowany?

Marketing bez tajemnic - Onepress

Marketing bez tajemnic
Autor: Burgers Willem
Tłumaczenie: Lany Magdalena
ISBN: 978-8-3264-0631-7
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 52,20 zł (poprzednio: 62,89 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,69 zł)

Dodaj do koszyka Marketing bez tajemnic

Tagi: Mała firma | Marketing | Start-up

Marketing bez tajemnic to książka proponująca nowe podejście do rozwiązań marketingowych, od określenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocję i dystrybucję.

Autor podkreśla konieczność uwzględniania badań w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjątkowo zabawny, błyskotliwy i bezpośredni sposób. Wyjaśnia:

  • jak połączyć formuły 4P i 4C,
  • na czym naprawdę polega przyjmowanie perspektywy klienta,
  • jak kształtować własny rynek,
  • jak nie współpracować z agencjami reklamowymi,
  • dlaczego opłaca się być uczciwym.

Dzięki przejrzystemu wywodowi oraz przykładom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z łatwością przełoży rady autora na własną praktykę. Książka dostarczy mu świeżych pomysłów, zainspiruje do działania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on własne rynki i swoją rolę.

Dodaj do koszyka Marketing bez tajemnic

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing bez tajemnic

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.