Marketing bez tajemnic - Onepress
TÅ‚umaczenie: Lany Magdalena
ISBN: 978-8-3264-0631-7
stron: 196, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 52,20 zł (poprzednio: 62,89 zł)
Oszczędzasz: 17% (-10,69 zł)
Marketing bez tajemnic to książka proponujÄ…ca nowe podejÅ›cie do rozwiÄ…zaÅ„ marketingowych, od okreÅ›lenia produktów i rynków po ustalanie cen, promocjÄ™ i dystrybucjÄ™.
Autor podkreÅ›la konieczność uwzglÄ™dniania badaÅ„ w wyborach marketingowych i przestrzega przed "intuicyjnym" podejmowaniem decyzji w tym obszarze. Swoje refleksje przedstawia w wyjÄ…tkowo zabawny, bÅ‚yskotliwy i bezpoÅ›redni sposób. WyjaÅ›nia:
- jak połączyć formuły 4P i 4C,
- na czym naprawdÄ™ polega przyjmowanie perspektywy klienta,
- jak kształtować własny rynek,
- jak nie wspóÅ‚pracować z agencjami reklamowymi,
- dlaczego opłaca się być uczciwym.
DziÄ™ki przejrzystemu wywodowi oraz przykÅ‚adom wpadek i sukcesów różnych firm każdy menedżer z Å‚atwoÅ›ciÄ… przeÅ‚oży rady autora na wÅ‚asnÄ… praktykÄ™. Książka dostarczy mu Å›wieżych pomysÅ‚ów, zainspiruje do dziaÅ‚ania oraz zmieni sposób, w jaki postrzega on wÅ‚asne rynki i swojÄ… rolÄ™.
Osoby które kupowały "Marketing bez tajemnic", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)