reklama - zainteresowany?

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer - Onepress

Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Autor: Mark Jeffery
Tytuł oryginału: Data-Driven Marketing: The 15 Metrics Everyone in Marketing Should Know
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-246-9336-8
stron: 320, Format: 168x237, okładka: miękka
Data wydania: 2014-11-27
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Tagi: Mała firma | Marketing | Start-up | Zarządzanie

Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation

Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się rezultatami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść.

Ta książka odkryje przed Tobą tajniki najnowszych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże metody obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) oraz techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu kluczowych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych oraz znacząco poprawić wyniki finansowe firmy. Odkryj czyste piękno zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.

  • Dowiesz siÄ™, dlaczego ponad 80% firm nie podejmuje decyzji z wykorzystaniem marketingu opartego na danych (i ponosi przykre konsekwencje tego faktu).
  • Poznasz 15 podstawowych wskaźników, które powinien znać każdy marketer.
  • Poznasz pięć przeszkód na drodze do prowadzenia marketingu opartego na danych i dowiesz siÄ™, jak je pokonać.
  • Zapoznasz siÄ™ ze szczegółowymi przykÅ‚adami wdrażania marketingu opartego na danych w maÅ‚ych i dużych organizacjach.
  • Dowiesz siÄ™, jak wykorzystać 15 podstawowych wskaźników marketingowych do uzyskiwania co najmniej piÄ™ciokrotnie lepszych wyników.
  • Poznasz dane z najnowszego projektu badawczego z Kellogg School of Management, jednej z najlepszych szkół biznesowych w Stanach. Badania obejmowaÅ‚y 252 firmy z listy Fortune 1000, które Å‚Ä…cznie wydajÄ… na marketing ponad 53 miliardy dolarów rocznie.
  • Zyskasz dostÄ™p do darmowych szablonów obliczania ROMI do wszystkich przykÅ‚adów opisanych w książce.

Dodaj do koszyka Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

 

Osoby które kupowały "Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.