reklama - zainteresowany?

Marketing Teoria i przykłady - Onepress

Marketing Teoria i przykłady
Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
ISBN: 978-8-3748-8162-3
stron: 392, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,50 zł (poprzednio: 57,56 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,06 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Tagi: Mała firma | Marketing | Obsługa klienta

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, sÄ… wszyscy, którzy pragnÄ… nauczyć siÄ™ lub pogÅ‚Ä™bić znajomość marketingu. Może ona stać siÄ™ podrÄ™cznikiem wprowadzajÄ…cym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujÄ…cy Å›wiat technik i narzÄ™dzi marketingowych, jak i źródÅ‚em wiedzy dla osób, które tworzÄ… strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

 

Osoby które kupowały "Marketing Teoria i przykłady", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.