Marketing Teoria i przykłady - Onepress
ISBN: 978-8-3748-8162-3
stron: 392, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,50 zł (poprzednio: 57,56 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,06 zł)
Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.
Adresatem książki, sÄ… wszyscy, którzy pragnÄ… nauczyć siÄ™ lub pogÅ‚Ä™bić znajomość marketingu. Może ona stać siÄ™ podrÄ™cznikiem wprowadzajÄ…cym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujÄ…cy Å›wiat technik i narzÄ™dzi marketingowych, jak i źródÅ‚em wiedzy dla osób, które tworzÄ… strategie marketingowe w swoich organizacjach.
Osoby które kupowały "Marketing Teoria i przykłady", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)