reklama - zainteresowany?

Marketing Teoria i przykłady - Onepress

Marketing Teoria i przykłady
Autor: Waniowski Paweł, Sobotkiewicz Dariusz, Daszkiewicz Magdalena
ISBN: 978-8-3748-8162-3
stron: 392, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,50 zł (poprzednio: 57,56 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,06 zł)

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Tagi: Mała firma | Marketing | Obsługa klienta

Celem tej książki jest przedstawienie wszystkich podstawowych zagadnień z dziedziny marketingu, a tym samym zainspirowanie do ich stosowania w praktyce. Staraliśmy się odnieść kolejne zagadnienia do otaczającej nas rzeczywistości, często posługując się przykładami przedsiębiorstw polskich bądź zagranicznych.

Adresatem książki, są wszyscy, którzy pragną nauczyć się lub pogłębić znajomość marketingu. Może ona stać się podręcznikiem wprowadzającym w bardzo skomplikowany, ale jakże fascynujący świat technik i narzędzi marketingowych, jak i źródłem wiedzy dla osób, które tworzą strategie marketingowe w swoich organizacjach.

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing Teoria i przykłady

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.