reklama - zainteresowany?

Marketing 4.0 - Onepress

Marketing 4.0
ebook
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan
TÅ‚umaczenie: Dorota Gasper
ISBN: 978-83-8087-191-5
stron: 184, Format: ebook
Data wydania: 2017-11-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,90 zł

Dodaj do koszyka Marketing 4.0

Tagi: Ekonomia | Marketing

Philip Kotler ponownie Å‚Ä…czy siÅ‚y z Hermawanem KartajayÄ… i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić siÄ™ z nami sposobami wpÅ‚ywania na konsumentów w ich podróży ku zakupowi produktu. Tym razem pionierzy nowego podejÅ›cia uciekli siÄ™ do pomocy zaawansowanych technologii, by siÄ™ dowiedzieć, kim sÄ… konsumenci i w jaki sposób podejmujÄ… decyzje.

W Marketingu 4.0 pokazujÄ… nam, jak Å›wiadomych konsumentów przeksztaÅ‚cić w naszych orÄ™downików. Tradycyjna Å›cieżka prowadzÄ…ca do zakupu (rozbudzenie Å›wiadomoÅ›ci, przykucie uwagi, zadawanie pytaÅ„ i dziaÅ‚anie) zostaÅ‚a poszerzona o etap orÄ™downictwa, gdyż opinie naszych krewnych i znajomych majÄ… ogromny wpÅ‚yw na nasze decyzje zakupowe. W peÅ‚ni uaktualniony opis owej Å›cieżki tÅ‚umaczy mechanizm dziaÅ‚ania orÄ™downictwa, wyjaÅ›nia, jak do niego zachÄ™cać, oraz przedstawia strategie budowania spersonalizowanego doÅ›wiadczenia konsumenckiego przy pomocy skutecznych pomiarów i innowacyjnych najlepszych praktyk marketingowych.

Książka Marketing 4.0 przygotuje ciÄ™ do skoku naprzód bez potrzeby wczeÅ›niejszego zdobywania wiedzy z zakresu analityki czy informatyki. Umożliwi ci:

  • zdobycie wiedzy na podstawie big data na temat nowych sposobów wydawania pieniÄ™dzy przez konsumentów oraz trzech wpÅ‚ywowych subkultur: mÅ‚odzieży, kobiet oraz netizenów, czyli obywateli Sieci;
  • zapoznanie siÄ™ z przykÅ‚adami tego, jak marketing 4.0 wspomaga produktywność poprzez angażowanie konsumentów na każdym etapie ich Å›cieżki do zakupu poprzez cyfrowy rynek;
  • zredefiniowanie zaangażowania konsumenta w erze cyfrowej, wÅ‚Ä…czajÄ…c w to marketing humanocentryczny, tworzenie rozmów konsumenckich oraz strategie wielokanaÅ‚owe.

PrzejÅ›cie od marketingu tradycyjnego do cyfrowego nie jest wcale trudne, jeÅ›li mamy do dyspozycji oferowane w książce praktyczne porady i intuicyjne wyjaÅ›nienia, które można natychmiast zastosować. Podsumowanie na koniec każdego rozdziaÅ‚u zawiera skrót najważniejszych tematów, by książka jeszcze lepiej sprawdziÅ‚a siÄ™ w roli codziennego przewodnika i punktu odniesienia. Pytania skÅ‚aniajÄ…ce do refleksji majÄ… na celu sprowokowanie czytelnika do wejÅ›cia na drogÄ™ wÅ‚asnych odkryć, a także wÅ‚aÅ›ciwe pokierowanie dyskusjÄ…, gdy nadejdzie czas zapoznania z nowym podejÅ›ciem caÅ‚ej organizacji.

***

Åšwiat technologii wprost pÄ™dzi, a każda zmiana przyspiesza kolejnÄ…. To niezwykle ważne, aby marketerzy dziaÅ‚ajÄ…cy w takim otoczeniu mieli jakiÅ› puÅ‚ap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać siÄ™ do przodu. Marketing 4.0 jest wÅ‚aÅ›nie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródÅ‚em informacji i pomysÅ‚ów dla każdego, kto próbuje ksztaÅ‚tować i zrozumieć cyfrowÄ… i mobilnÄ… przyszÅ‚ość.

 - Howard Tullman, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Chicagoland Entrepreneurial Center/1871

***

Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery.

 - Herman Simon, zaÅ‚ożyciel i przewodniczÄ…cy Simon-Kucher & Partners

***

Phil Kotler trzyma rÄ™kÄ™ na pulsie i zawsze wie, co nowego sÅ‚ychać w marketingu. Nikt nie może siÄ™ z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiajÄ…ca. DziÄ™ki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali wspóÅ‚autorzy torujÄ… Å›cieżkÄ™ do sukcesu w nowej erze. To bez wÄ…tpienia książka, którÄ… musicie w tym roku przeczytać.

 - Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business

***

WspaniaÅ‚y przewodnik po transformacjach, które już siÄ™ dokonujÄ… i stanowiÄ… wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczÄ… siÄ™, jak radzić sobie ze zmianami w ukÅ‚adzie siÅ‚ i wykorzystać możliwoÅ›ci, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło dziaÅ‚ać na ich korzyść.

 - George S. Day, professor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

***

Philip Kotler jest profesorem marketingu wykÅ‚adajÄ…cym w Kellogg School of Management przy Northwestern University. Jest autorem ponad pięćdziesiÄ™ciu książek, miÄ™dzy innymi Marketingu – Å›wiatowego bestsellera, który doczekaÅ‚ siÄ™ piÄ™tnastego wydania.

Hermawan Kartajaya jest zaÅ‚ożycielem MarkPlus, Inc. – najwiÄ™kszej w Indonezji firmy Å›wiadczÄ…cej usÅ‚ugi z zakresu konsultingu marketingowego.

Iwan Setiawan jest dyrektorem operacyjnym w MarkPlus, Inc.

Dodaj do koszyka Marketing 4.0

 

Osoby które kupowały "Marketing 4.0", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marketing 4.0

Spis treści

Dodaj do koszyka Marketing 4.0

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.