Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Onepress
ISBN: 978-83-822-0009-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-13
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,45 zł
Na wspóÅ‚czesnym rynku pracy zachodzÄ… intensywne zmiany o charakterze spoÅ‚ecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym zwiÄ…zane ze starzeniem siÄ™ spoÅ‚eczeÅ„stwa, zmianami pokoleniowymi, wpÅ‚ywem automatyzacji na pracÄ™ czy trudnoÅ›ciami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. StanowiÄ… one tÅ‚o dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzÄ™dnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbÄ™ poÅ‚Ä…czenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przeksztaÅ‚ceÅ„ na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja zwiÄ…zku miÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a markÄ… pracodawcy oraz wystÄ™pujÄ…cych miÄ™dzy nimi zależnoÅ›ci.
Książka skÅ‚ada siÄ™ z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziaÅ‚ach teoretycznych ukazano obecnÄ… sytuacjÄ™ na polskim rynku pracy, koncepcjÄ™ budowania marki pracodawcy, ideÄ™ silnej marki i relacje pomiÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a innymi markami. RozdziaÅ‚ empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycjÄ™ modelu spójnoÅ›ci marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczÄ…ce jego wdrażania.
Osoby które kupowały "Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)