reklama - zainteresowany?

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Onepress

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy
ebook
Autor: Agata Matuszewska-Kubicz
ISBN: 978-83-822-0009-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Na wspóÅ‚czesnym rynku pracy zachodzÄ… intensywne zmiany o charakterze spoÅ‚ecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym zwiÄ…zane ze starzeniem siÄ™ spoÅ‚eczeÅ„stwa, zmianami pokoleniowymi, wpÅ‚ywem automatyzacji na pracÄ™ czy trudnoÅ›ciami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. StanowiÄ… one tÅ‚o dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzÄ™dnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbÄ™ poÅ‚Ä…czenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przeksztaÅ‚ceÅ„ na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja zwiÄ…zku miÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a markÄ… pracodawcy oraz wystÄ™pujÄ…cych miÄ™dzy nimi zależnoÅ›ci.

Książka skÅ‚ada siÄ™ z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziaÅ‚ach teoretycznych ukazano obecnÄ… sytuacjÄ™ na polskim rynku pracy, koncepcjÄ™ budowania marki pracodawcy, ideÄ™ silnej marki i relacje pomiÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a innymi markami. RozdziaÅ‚ empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycjÄ™ modelu spójnoÅ›ci marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczÄ…ce jego wdrażania.

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

 

Osoby które kupowały "Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Spis treści

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.