reklama - zainteresowany?

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Onepress

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy
ebook
Autor: Agata Matuszewska-Kubicz
ISBN: 978-83-822-0009-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Tagi: Ekonomia | Zarządzanie

Na współczesnym rynku pracy zachodzą intensywne zmiany o charakterze społecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym związane ze starzeniem się społeczeństwa, zmianami pokoleniowymi, wpływem automatyzacji na pracę czy trudnościami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. Stanowią one tło dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzędnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbę połączenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przekształceń na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja związku między marką korporacyjną a marką pracodawcy oraz występujących między nimi zależności.

Książka składa się z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziałach teoretycznych ukazano obecną sytuację na polskim rynku pracy, koncepcję budowania marki pracodawcy, ideę silnej marki i relacje pomiędzy marką korporacyjną a innymi markami. Rozdział empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycję modelu spójności marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczące jego wdrażania.

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

 

Osoby które kupowały "Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Spis treści

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.