reklama - zainteresowany?

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy - Onepress

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy
ebook
Autor: Agata Matuszewska-Kubicz
ISBN: 978-83-822-0009-6
stron: 196, Format: ebook
Data wydania: 2020-10-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,45 zł

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Tagi: Ekonomia | ZarzÄ…dzanie

Na wspóÅ‚czesnym rynku pracy zachodzÄ… intensywne zmiany o charakterze spoÅ‚ecznym, demograficznym, organizacyjnym czy technologicznym zwiÄ…zane ze starzeniem siÄ™ spoÅ‚eczeÅ„stwa, zmianami pokoleniowymi, wpÅ‚ywem automatyzacji na pracÄ™ czy trudnoÅ›ciami z pozyskaniem i utrzymaniem pracowników. StanowiÄ… one tÅ‚o dla stosunkowo nowej i coraz bardziej popularnej koncepcji budowania marki pracodawcy (employer branding), podrzÄ™dnej wobec marki korporacyjnej. Prezentowana publikacja stanowi próbÄ™ poÅ‚Ä…czenia perspektywy budowania marki korporacyjnej i marki pracodawcy w obliczu dynamicznych przeksztaÅ‚ceÅ„ na rynku pracy. Celem autorki jest identyfikacja zwiÄ…zku miÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a markÄ… pracodawcy oraz wystÄ™pujÄ…cych miÄ™dzy nimi zależnoÅ›ci.

Książka skÅ‚ada siÄ™ z części teoretycznej i empirycznej. W rozdziaÅ‚ach teoretycznych ukazano obecnÄ… sytuacjÄ™ na polskim rynku pracy, koncepcjÄ™ budowania marki pracodawcy, ideÄ™ silnej marki i relacje pomiÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a innymi markami. RozdziaÅ‚ empiryczny zawiera opis metodyki oraz rezultatów badania przeprowadzonego w wybranych organizacjach, propozycjÄ™ modelu spójnoÅ›ci marki korporacyjnej i marki pracodawcy, jak również rekomendacje dla organizacji dotyczÄ…ce jego wdrażania.

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

 

Osoby które kupowały "Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Spis treści

Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy eBook -- spis treści

Wprowadzenie              7

 

RozdziaÅ‚ 1. Employer branding w kontekÅ›cie zmian na rynku pracy     13

    1. Bieżąca sytuacja na rynku pracy     13
    2. Zmiany spoÅ‚eczno-demograficzne                16
    3. Zmiany organizacyjno-technologiczne        19
    4. Geneza employer brandingu          22
    5. Istota i proces employer brandingu – analiza wielowymiarowa      25
    6. Marka pracodawcy z perspektywy organizacji – modele zarzÄ…dzania employer brandingu               33

 

RozdziaÅ‚ 2. Marka produktu i marka korporacyjna – analiza wspóÅ‚zależnoÅ›ci  41

    1. Różnorodność pojÄ™cia oraz charakterystyka marki               41
    2. Rozróżnienie i relacje pomiÄ™dzy markÄ… produktu a markÄ… korporacyjnÄ…    54
    3. Wizerunek, tożsamość, reputacja a osobowość marki jako elementy jÄ… definiujÄ…ce            59

 

RozdziaÅ‚ 3. Relacje pomiÄ™dzy markÄ… korporacyjnÄ… a markÄ… pracodawcy na podstawie badaÅ„ wÅ‚asnych            77

    1. Konstrukt intelektualny i metodyka badania           77
    2. Spójność pomiÄ™dzy komunikowanymi wartoÅ›ciami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji      83
    3. Spójność pomiÄ™dzy percypowanymi wartoÅ›ciami marki korporacyjnej i marki pracodawcy badanych organizacji  86
    4. Spójność pomiÄ™dzy komunikowanymi i percypowanymi wartoÅ›ciami marki korporacyjnej badanych organizacji   96
    5. Spójność pomiÄ™dzy komunikowanymi i percypowanymi wartoÅ›ciami marki pracodawcy badanych organizacji       112
    6. Weryfikacja hipotez badawczych  128
    7. Model spójnoÅ›ci marki korporacyjnej i marki pracodawcy 134
    8. Wnioski koÅ„cowe i kierunki przyszÅ‚ych badaÅ„         137

 

ZakoÅ„czenie   139

 

Bibliografia     145

 

ZaÅ‚Ä…czniki         155

ZaÅ‚Ä…cznik 1. Kwestionariusz wywiadu dla firm – marka korporacyjna           155

ZaÅ‚Ä…cznik 2. Kwestionariusz wywiadu dla firm – marka pracodawcy              158

ZaÅ‚Ä…cznik 3. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 1, wersja A  160

ZaÅ‚Ä…cznik 4. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 1, wersja B  164

ZaÅ‚Ä…cznik 5. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 2, wersja A  168

ZaÅ‚Ä…cznik 6. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 2, wersja B  172

ZaÅ‚Ä…cznik 7. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 3, wersja A  176

ZaÅ‚Ä…cznik 8. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 3, wersja B  180

ZaÅ‚Ä…cznik 9. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 4, wersja A  184

ZaÅ‚Ä…cznik 10. Kwestionariusz ankiety dla respondentów – Organizacja 4, wersja B                188

 

Spis tabel         193

 

Spis rysunków               196

Dodaj do koszyka Marka korporacyjna a marka pracodawcy w obliczu zmian na rynku pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.