MarkEthic - Onepress

ISBN: 9788301226367
stron: 156, Format: ebook
Data wydania: 2022-11-10
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)
Osoby które kupowały "MarkEthic", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)
Spis treści
MarkEthic eBook -- spis treści
Wstęp 11 CZĘŚĆ I. Marketing decoded 25 1. Czym jest naprawdę marketing? 27 2. Czym marketing się karmi? 31 3. Z jakich sztuczek korzysta marketing? 35 4. Święta prawda, też prawda i g**** prawda 40 5. Grzeszki mniejsze i większe, czyli co mają za uszami niektóre branże 42 6. Branża spożywcza 43 7. Handel 51 8. Moda 57 9. Farmacja 61 10. Branża beauty 65 11. MLM, czyli marketing kaskadowy 71 12. Marketing polityczny 75 13. ,,Narzędzia marketingowe" 78 CZĘŚĆ II. Dlaczego zmiany są potrzebne? 81 Wprowadzenie 83 14. Ewolucja marketingu 86 15. Podstawy zmian 89 16. Nowa generacja = nowa nadzieja 94 17. Globalne problemy 97 18. Marketer też człowiek 102 CZĘŚĆ III. Markethic 109 19. Jaki powinien być marketing? 111 20. Brand Purpose 119 21. Jak zdobyć lojalność i zjednać sobie konsumentów 122 22. Wierzchołek góry lodowej 126 23. Case studies 132 24. NOTVERTISING, czyli reklama bez reklamy 146 25. Dlaczego to jedyna droga? 151 Bibliografia