reklama - zainteresowany?

Mapowanie wra - Onepress

Mapowanie wra
ebook
Autor: James Kalbach
Tytuł oryginału: Mapping Experiences: A Complete Guide to Customer Alignment Through Journeys, Blueprints, and Diagrams, 2nd Edition
Tłumaczenie: Maksymilian Gutowski, Przemys
ISBN: 978-83-283-8573-3
stron: 398, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 62,30 zł (poprzednio: 89,00 zł)
Oszczędzasz: 30% (-26,70 zł)

Nakład wyczerpany

Tagi: Sprzeda | Zarz

Rozczarowany klient, który do

 

Zobacz także:

  • Facebook Ads. Kurs video. Marketing w social mediach
  • Skuteczny marketing na TikToku. Jak zdoby
  • Rozszyfruj klienta. Sprzedawaj wi
  • Psychologia w sprzeda
  • Sprzeda

Spis treści

Mapowanie wrażeń. Kreowanie wartości przy pomocy ścieżek klienta, schematów usług i diagramów. Wydanie II eBook -- spis treści

Przedmowa (xv)

CZĘŚĆ I. WIZUALIZACJA WARTOŚCI

ROZDZIAŁ 1. Wizualizacja wartości: synchronizacja "od zewnątrz" (3)

  • Modelowanie wrażeń (4)
  • Diagramy synchronizacji (5)
  • Synchronizacja wieloelementowa (12)
  • Skup się na harmonizowaniu na potrzeby uzyskania wartości (15)
  • Korzyści płynące z tworzenia diagramów synchronizacji (19)
  • Studium przypadku: zwalczanie ekstremizmu za pomocą diagramu synchronizacji (24)

ROZDZIAŁ 2. Podstawy mapowania wrażeń klienta (31)

  • Określ ramy dla procesu (32)
  • Zidentyfikuj punkty styku (42)
  • Studium przypadku: mapowanie interwencji konsumenta - tworzenie strategii na potrzeby gospodarki cyrkularnej (48)

ROZDZIAŁ 3. Wrażenia pracownika: synchronizacja wewnątrz organizacji (57)

  • Wrażenia pracownika (58)
  • Mapowanie wrażeń pracownika (60)
  • Zsynchronizuj CX z EX (64)
  • Studium przypadku: synchronizacja CX i EX na potrzeby kreowania strategii (76)

ROZDZIAŁ 4. Wizualizacja strategicznej wizji (81)

  • Nowy sposób widzenia (82)
  • Strategia mapowania (94)
  • Studium przypadku: odkrywanie możliwości - łączenie diagramów modeli mentalnych z zadaniami do wykonania (109)

CZĘŚĆ II. OGÓLNY PROCES MAPOWANIA

ROZDZIAŁ 5. Inicjowanie: organizacja procesu mapowania (119)

  • Rozpocznij nowy projekt (120)
  • Określ kierunki (124)
  • Mapa ścieżki klienta, mapa wrażeń czy schemat usługi - czym się różnią? (132)
  • Określ zasoby (136)
  • Podsumowanie: kiedy stosować każdą z opisanych technik? (139)

ROZDZIAŁ 6. Badanie: kontakt z rzeczywistością (143)

  • Przejrzyj istniejące źródła (144)
  • Wywiady z członkami organizacji (148)
  • Utwórz szkic diagramu (151)
  • Wyjdź z badaniem poza organizację (153)
  • Krótka instrukcja prowadzenia wywiadów (159)
  • Przeprowadź analizę danych (161)
  • Badania ilościowe (164)
  • Studium przypadku: odsłuchiwanie muzyki - badania użytkownika i tworzenie diagramów według Sonos (168)

ROZDZIAŁ 7. Ilustrowanie: nadanie formy wizualnej (173)

  • Rozplanuj układ diagramu (175)
  • Dokonaj konsolidacji zawartości (178)
  • Zaprojektuj wygląd informacji (182)
  • Pokazywanie emocji (191)
  • Oprogramowanie i narzędzia (194)
  • Studium przypadku: mapowanie wrażeń z testów laboratoryjnych (199)

ROZDZIAŁ 8. Warsztaty synchronizacji: znaleźć właściwy problem do rozwiązania (207)

  • Wzbudzanie empatii (208)
  • Origami biznesowe (210)
  • Wyobrażenie (214)
  • Ewaluacja (218)
  • Studium przypadku: Presumptive Design pozwala zespołom uzgodnić, jakie problemy należy rozwiązać (223)
  • Organizacja warsztatów synchronizacji (225)
  • Studium przypadku: gra w mapowanie ścieżki klienta (231)

ROZDZIAŁ 9. Wizualizacja przyszłych wrażeń: opracowanie właściwego rozwiązania (237)

  • Prowadzenie eksperymentów (238)
  • Pomysły są przereklamowane (240)
  • Projektowanie nowego wrażenia przy użyciu map (243)
  • Staraj się dokonać transformacji klienta (247)
  • Sprinty projektowe (256)
  • Studium przypadku: szybkie mapowanie online oraz warsztaty z projektowania (258)

CZĘŚĆ III. NAJWAŻNIEJSZE TYPY DIAGRAMÓW W SZCZEGÓŁACH

ROZDZIAŁ 10. Schematy usług (265)

  • Wizualizacja usług (266)
  • Rozszerzenie schematu (270)
  • Powiązane podejścia (273)
  • Elementy składowe schematu usługi (279)
  • Studium przypadku: prowadzenie warsztatów z tworzenia praktycznych schematów usług (282)

ROZDZIAŁ 11. Mapy ścieżki klienta (287)

  • Mapy cyklu życia klienta (292)
  • Modele pokrewne (296)
  • Elementy mapy ścieżki klienta (299)
  • Studium przypadku: mapowanie historii wartości - alternatywne podejście do map ścieżki klienta (303)

ROZDZIAŁ 12. Mapy wrażeń (311)

  • Hybrydowe mapy wrażeń (315)
  • Modele powiązane (319)
  • Elementy składowe map wrażeń (332)
  • Studium przypadku: mapowanie ścieżki ofiary przemocy domowej (334)

ROZDZIAŁ 13. Diagramy modelu mentalnego (339)

  • Diagramy modelu mentalnego (341)
  • Metody pokrewne (348)
  • Elementy składowe diagramu modelu mentalnego (352)
  • Studium przypadku: myśląca perspektywicznie spółka ubezpieczeniowa (354)

ROZDZIAŁ 14. Modele ekosystemu (367)

  • Mapy ekosystemu (368)
  • Elementy składowe modeli ekosystemu (380)
  • Studium przypadku: tworzenie mapy ekosystemu usługi od podstaw (382)
  • Źródła (389)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.