reklama - zainteresowany?

Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej - Onepress

Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej
ebook
Autor: Wojciech Kurowski
ISBN: 978-8-3756-1540-1
stron: 400, Format: ebook
Data wydania: 2015-05-08
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 52,90 zł

Dodaj do koszyka Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

Tagi: Ekonomia

Autor przedstawia proces i proceder kreowania wartości w wyniku cyfrowej komercjalizacji działalności przestępczej. Sprawcy takich czynów najczęściej wykorzystują do działań przestępczych legalne podmioty gospodarcze. Odbywa się to pod pozorem legalnej działalności gospodarczej, np. normalnych operacji bankowych, gospodarczych, czy handlowych.

Dr Wojciech Kurowski poszukuje odpowiedzi na fascynujące pytanie: czy nowe modele przestępczego biznesu są powieleniem istniejących modeli biznesowych występujących w legalnej działalności gospodarczej, czy też są one koncepcją oryginalną (organizacje przestępcze to prekursorzy, imitatorzy czy dinozaury wśród przedsiębiorstw funkcjonujących w gospodarce opartej na wiedzy i korzystającej z sieci internetowych w skali globalnej)?

Autor twierdzi i dowodzi w książce, że technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT) spowodowały zasadnicze zmiany w tworzeniu wartości przez grupy przestępcze.
Książka przedstawia mechanizmy przejmowania wartości przez organizacje przestępcze dzięki wykorzystaniu algorytmów informatycznych w warunkach gospodarki cyfrowej.

Dodaj do koszyka Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

 

Osoby które kupowały "Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

Spis treści

Dodaj do koszyka Mafia 2.0 .Jak organizacje przestępcze kreują wartość w erze cyfrowej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.