reklama - zainteresowany?

MBA. Kompendium - Onepress

MBA. Kompendium
Autor: Robert F. Bruner, Mark R. Eaker, R. Edward Freeman, Robert E. Spekman, Elizabeth Olmsted Teisberg, Sankaran Venkataraman
Tytuł oryginału: The Portable MBA, 4th Edition
Tłumaczenie: Michał Lipa, Magdalena Świetlik
ISBN: 83-7361-827-9
stron: 368, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2005-11-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 77,00 zł

Dodaj do koszyka MBA. Kompendium

Tagi: OUTLET | ZarzÄ…dzanie

Nowatorska teoria i praktyka BIZNESU
prosto z najbardziej prestiżowych kursów MBA

W ciągu ostatnich lat oblicze gospodarki bardzo się zmieniło. Na rynkach finansowych porzucono tradycyjne metody wyceny przedsiębiorstw, a firmy zmieniły model działalności, nastawiając się na maksymalizację zysków w krótkim czasie. Efekty tych zmian to bankructwa i upadki podmiotów gospodarczych, które wydawały się potęgami. Pozostały firmy, które zaspokajały potrzeby rynku. Tworzenie strategii w takich firmach zaczyna się od zdefiniowania tych potrzeb. Zbudowanie stabilnej firmy i utrzymywanie jej na rynku wymaga innowacyjności. Bez opanowania podstaw wiedzy o biznesie jest to wręcz niemożliwe.

"MBA. Kompendium" to książka przedstawiająca wszystkie zagadnienia związane z zarządzaniem firmą działającą na trudnym, współczesnym rynku. Autorzy -- wykładowcy Darden School działającej przy University of Virginia, jednej z najbardziej prestiżowych uczelni kształcących menedżerów -- opisują teorię i praktykę nowoczesnego biznesu. Omawiają wszystkie tematy wykładane na pierwszym roku typowego kursu MBA: marketing, ekonomię, etykę biznesu, przywództwo, strategię i zarządzanie zasobami ludzkimi i skupiają się na wyzwaniach, przed jakimi staje menedżer nowoczesnej firmy.

  • Rola przedsiÄ™biorstwa we współczesnej gospodarce
  • Etyka nowoczesnego biznesu
  • Mikroekonomia i makroekonomia
  • ZarzÄ…dzanie relacjami z klientami
  • Definiowanie strategii przedsiÄ™biorstwa
  • Zasady rachunkowoÅ›ci w firmie
  • Sposoby interpretacji sprawozdaÅ„ finansowych
  • ZarzÄ…dzanie finansami
  • Zawieranie aliansów strategicznych
  • DziaÅ‚alność na rynkach miÄ™dzynarodowych

"MBA. Kompendium" to lektura obowiązkowa dla każdego menedżera.

Dodaj do koszyka MBA. Kompendium

 

Osoby które kupowały "MBA. Kompendium", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka MBA. Kompendium

Spis treści

MBA. Kompendium -- spis tre

Dodaj do koszyka MBA. Kompendium

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.