MANAGER DOJRZAŁY. Jak odpowiadać za biznes i ludzi - Onepress
ISBN: 978-83-653-9109-4
Format: mp3
Data wydania: 2015-10-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,76 zł
Szkolenie dostarcza wiedzy i praktycznych wskazówek w zakresie posługiwania się zaawansowanymi kompetencjami managerskimi. Omówione są wymagania stawiane przed managerami wysokiego szczebla, odpowiedzialnymi za wygrywanie firmy w biznesie. Zasugerowane jest podejście do kreowania przez liderów kultury firmy i budowania współodpowiedzialności wszystkich członków organizacji. Zaproponowano metodologię rozpoznawania sytuacji konfliktowych i poszukiwania najbardziej skutecznych rozwiązań dla wychodzenia z konfliktów. Zaznaczono wagę umiejętności wywierania wpływu i kształtowania przekonań przez managera. Program w sposób przejrzysty opisuje kwestie i cele jakie są do osiągnięcia na każdym etapie szkolenia.
Osoby które kupowały "MANAGER DOJRZAŁY. Jak odpowiadać za biznes i ludzi", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
Spis treści
MANAGER DOJRZAŁY. Jak odpowiadać za biznes i ludzi Audiobook -- spis treści
Prolog – postawa i przykład managera
Rozdział 1 : Dojrzały manager jest liderem
- definiowanie misji zespołu
- kultura oparta na wartościach
Rozdział 2 : Zarządzanie konfliktem
- przyczyny konfliktów w pracy
- identyfikacja konfliktów
Rozdział 3 : Efektywne rozwiązywanie konfliktów
- style zachowań w sytuacjach konfliktowych
- zasady i narzędzia wychodzenia z konfliktu
Rozdział 4 : Wywieranie wpływu
- reaktancja i sposoby jej obchodzenia
- oddziaływanie na podwładnych
Rozdział 5 : Język perswazji
- dobór słownictwa
- techniki perswazji
Rozdział 6: Kreowanie przekonań
- bariery mentalne
- siła przekonań i doświadczeń
Rozdział 7 : Przyjmowanie odpowiedzialności
- przyczyny unikania odpowiedzialności
- taktyki zachęcania do przyjmowania odpowiedzialności