reklama - zainteresowany?

Logistyka międzynarodowa - Onepress

Logistyka międzynarodowa
ebook
Autor: Elżbieta Gołembska
ISBN: 978-8-3011-9063-7
stron: 220, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-12
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Logistyka międzynarodowa

Tagi: Ekonomia

Książka przedstawia najnowsze trendy i wyniki badaÅ„ dotyczÄ…ce roli logistyki miÄ™dzynarodowej w biznesie miÄ™dzynarodowym oraz daje odpowiedź na pytanie, jak dziÅ› zarzÄ…dzać logistykÄ… w nowoczesnej gospodarce Å›wiatowej. Autorka omawia najważniejsze zagadnienia zwiÄ…zane z logistykÄ… w kontekÅ›cie prowadzenia biznesu miÄ™dzynarodowego. W publikacji można znaleźć odpowiedzi m.in. na takie pytania: jakie sÄ… aktualne trendy rozwoju logistyki miÄ™dzynarodowej, jakie sÄ… nowe metody i narzÄ™dzia niezbÄ™dne do tworzenia procesów logistycznych na Å›wiecie, jakÄ… rolÄ™ odgrywa logistyka w miÄ™dzynarodowej wymianie towarów i usÅ‚ug, jakimi metodami zarzÄ…dzania logistycznego należy siÄ™ posÅ‚ugiwać, aby uzyskać przewagÄ™ konkurencyjnÄ…. Książka adresowana jest zarówno do praktyków, jak i studentów. Szczególnie przydatna może być dla dyrektorów generalnych, zarzÄ…dzajÄ…cych, oraz kierowników ds. logistyki, dyrektorów oraz kierowników dziaÅ‚ów handlowych, szefów departamentów produkcji i zaopatrzenia oraz szefów departamentów odpowiedzialnych za organizacjÄ™ dystrybucji w branży FMCG. Jest to niezbÄ™dny podrÄ™cznik dla studentów dziennych i zaocznych oraz doktorantów na wszystkich kierunkach logistyki i biznesu miÄ™dzynarodowego na uniwersytetach i politechnikach.

Dodaj do koszyka Logistyka międzynarodowa

 

Osoby które kupowały "Logistyka międzynarodowa", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • O współczesnych praktykach genderyzacji ciaÅ‚a

Dodaj do koszyka Logistyka międzynarodowa

Spis treści

Logistyka mi

Dodaj do koszyka Logistyka międzynarodowa

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.