reklama - zainteresowany?

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż - Onepress

Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż
audiobook
Autor: Robert Zych
ISBN: 978-83-283-2242-4
stron: 280, Format: audiobook
Data wydania: 2015-09-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 54,99 zł

Dodaj do koszyka Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Tagi: Motywacja | Przywództwo | Sprzedaż | Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespoÅ‚em — tak, by rósÅ‚ i rozkwitaÅ‚, a nie grzÄ…zÅ‚ we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówionÄ… w tej książce strategiÄ™ opartÄ… na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejÅ›cie do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy.

Powiedzmy, że jesteÅ› naprawdÄ™ dobrym sprzedawcÄ…, jednym z „mÅ‚odych gniewnych” zespoÅ‚u handlowców w Twojej firmie. Masz sukcesy, sÅ‚upki idÄ… w górÄ™, koledzy CiÄ™ lubiÄ…, szef docenia, klienci powracajÄ…. Nagle – awansujesz. Zostajesz szefem tych, z którymi do tej pory przyjacielsko rywalizowaÅ‚eÅ› o wyniki sprzedaży. Stajesz siÄ™ formalnym (albo nawet nieformalnym) liderem sprzedaży. W teorii. Ponieważ praktyka jest inna. W praktyce dobry handlowiec niekoniecznie od razu stanie siÄ™ dobrym szefem handlowców. Jednak, choć samotnie awansowany, nie jesteÅ› sam. W podobnej Tobie sytuacji byÅ‚o wczeÅ›niej wielu innych. Także autor tej książki – doÅ›wiadczony lider sprzedaży i trener liderów.

Z czym masz najwiÄ™kszy problem, jako Å›wieżo upieczony lider? Nie możesz siÄ™ zdecydować, jakim być szefem – demokratÄ…, czy despotÄ…? Próbujesz pogodzić ze sobÄ… interesy pracowników w różnym wieku? ChciaÅ‚byÅ› nauczyć siÄ™ skuteczniej motywować pracowników? Dodajmy – bardzo różnych pracowników? Prowadzić efektywniejsze meetingi handlowe? Masz w zespole osobÄ™, która wciąż próbuje podważać Twój autorytet? A może jeden z handlowców unika pracy, jednak to Twój najlepszy kumpel i nie masz serca do tego, by go skutecznie upomnieć? Albo – nie daj Boże! - wyniki sprzedaży spadajÄ…, a Ty wciąż zastanawiasz siÄ™, jak je poprawić, nie wprowadzajÄ…c przy tym systemu restrykcyjnych kontroli? Jak widzisz, problemy nowych liderów sprzedaży, sÄ… powtarzalne. Na szczęście także rozwiÄ…zywalne. Przekonasz siÄ™ o tym, zagÅ‚Ä™biajÄ…c siÄ™ w niniejszÄ… książkÄ™.
 

  • Wspieraj swój zespóÅ‚
  • Zbuduj autorytet lidera
  • Motywuj sprzedawców
  • Ucz siÄ™ na przykÅ‚adach z polskiego rynku
 

Podobnie jak Gen sprzedawcy i ta książka Zycha opiera siÄ™ wyÅ‚Ä…cznie na autentycznych przykÅ‚adach — każda teoria jest zilustrowana jednÄ… lub częściej kilkoma historiami z życia jej autora: sprzedawcy, szefa i trenera sprzedaży. Na polskim rynku nie ma jeszcze książki, która w tak Å›cisÅ‚y sposób Å‚Ä…czy teoriÄ™ z praktykÄ….

JarosÅ‚aw Jamroz, trener i konsultant, Kontrakt OSH

 
 
 

Kliknij, żeby powiększyć obrazek:

Highslide JS Highslide JS

 

Robert Zych — absolwent WydziaÅ‚u Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego. Zasad sprzedaży uczyÅ‚ siÄ™ w firmie Warszawa Coca-Cola Bottlers. Od 1997 roku prowadzi firmÄ™ szkoleniowÄ… Kontrakt OSH razem ze swoimi mentorami i nauczycielami Jerzym Gutem i Wojciechem Hamanem. Jest autorem książki Gen sprzedawcy — kompendium wiedzy każdego aktywnego handlowca. Od ponad 20 lat pracuje jako trener sprzedaży. SzkoliÅ‚ w Polsce firmy z listy 100 najwiÄ™kszych. Specjalizuje siÄ™ w szkoleniach ze sprzedaży dla handlowców i szefów zespoÅ‚ów, pomaga sprzedawcom w aktywnym pozyskiwaniu klientów poprzez coaching i naukÄ™ w miejscu pracy. Odpowiada także za sprzedaż w swojej firmie szkoleniowej i codziennie zdobywa nowe, praktyczne doÅ›wiadczenia. WiÄ™cej o autorze na www.kontraktosh.pl

Dodaj do koszyka Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

 

Osoby które kupowały "Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż", wybierały także:

  • Prawa ludzkiej natury
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Koncepcja Alter Ego. W poszukiwaniu prawdziwego "ja"
  • Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjaÅ‚. Wydanie II

Dodaj do koszyka Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Spis treści

Dodaj do koszyka Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.