Lean management po polsku. Wydanie II - Onepress
ISBN: 978-83-283-8140-7
stron: 200, Format: mp3
Data wydania: 2021-04-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 39,09 zł)
Oszczędzasz: 67% (-26,19 zł)
SzczupÅ‚e zarzÄ…dzanie, które dziaÅ‚a
Lean management, czyli koncepcja zarzÄ…dzania zakÅ‚adajÄ…ca "wyszczuplanie" firmy, u jednych wywoÅ‚uje gwaÅ‚towny entuzjazm, u innych... dreszcz niepokoju. Wezwanie szefa: "Musimy dziaÅ‚ać bardziej lean!" bywa odbierane jako komunikat: "BÄ™dziemy zwalniać". Szeregowi pracownicy, ale również kierownicy niższego szczebla, a czasem i menedżerowie, zamiast doceniać zalety wysmuklonego zarzÄ…dzania, serdecznie go nienawidzÄ… i w efekcie, Å›wiadomie lub podÅ›wiadomie, je sabotujÄ….
Czy czyniÄ… tak z czystej zÅ‚oÅ›liwoÅ›ci? Raczej nie. PrÄ™dzej dlatego, że nie rozumiejÄ… koncepcji albo nie widzÄ… dla niej zastosowania we wÅ‚asnej zawodowej codziennoÅ›ci. Lean management jawi im siÄ™ raczej jako dodatkowy problem, a nie rozwiÄ…zanie wielu kwestii, z którymi zmagajÄ… siÄ™ w pracy. Skoro tak jest, to znaczy ni mniej, ni wiÄ™cej, tylko tyle, że szczupÅ‚e zarzÄ…dzanie jest wprowadzane w firmie nieskutecznie. Jak zrobić to efektywnie, tak by nie tylko uniknąć bÅ‚Ä™dów i speÅ‚nić pokÅ‚adane w tej koncepcji nadzieje, ale też by spotkaÅ‚a siÄ™ ona z peÅ‚nym zrozumieniem i akceptacjÄ… zaÅ‚ogi? Tego dowiesz siÄ™ z książki Tomasza Króla.
Osoby które kupowały "Lean management po polsku. Wydanie II", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
Spis treści
Lean management po polsku. Wydanie II Audiobook -- spis treści
Od autora 7
Wstęp 9
Powód 1. Brak zrozumienia 15
- Przypadek 1- 21
- Przypadek 1+ 24
Powód 2. Specyfika firmy 27
- Przykład 2- 32
- Przykład 2+ 35
Powód 3. Cele, mierniki i wskaźniki 39
- Przypadek 3- 45
- Przypadek 3+ 48
Powód 4. Koncentracja na narzÄ™dziach 51
- Przykład 4- 56
- Przykład 4+ 59
Powód 5. Natychmiastowy efekt 63
- Przykład 5- 68
- Przykład 5+ 71
Powód 6. Przypadkowy lider 75
- Przypadek 6- 80
- Przypadek 6+ 83
Powód 7. Pospolite ruszenie 87
- Przypadek 7- 92
- Przypadek 7+ 95
Powód 8. Wygodne status quo 99
- Przypadek 8- 104
- Przypadek 8+ 107
Powód 9. Sztywny plan 111
- Przypadek 9- 116
- Przypadek 9+ 119
Powód 10. My - oni 123
- Przypadek 10- 128
- Przypadek 10+ 131
Powód 11. Zaangażowanie 135
- Przykład 11- 140
- Przykład 11+ 143
Powód 11,5. Konsekwencja 147
- Przykład 11,5- 152
- Przykład 11,5+ 155
Jak to zrobić, żeby wyszło? 160
- 1. PrzeglÄ…d 164
- 2. ZespóÅ‚ 167
- 3. Usprawnienie 170
- 4. Wzmocnienie 174
Zakończenie 179
Historii ciÄ…g dalszy 185
Podziękowania 199