reklama - zainteresowany?

Labirynt zaufania w firmie - Onepress

Labirynt zaufania w firmie
ebook
Autor: Maurice Delbar
ISBN: 978-83-8083-671-6
Format: ebook
Data wydania: 2018-01-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,00 zł

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Tagi: Przywództwo

Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą?

WÅ‚aÅ›ciwe zarzÄ…dzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialnoÅ›ci, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiÄ™biorstwa – to tylko niektóre z zagadnieÅ„ poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogÅ‚Ä™bnie, a jednoczeÅ›nie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzajÄ…c czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujÄ…ce trwaÅ‚y sukces firmy.

Gdy praca staÅ‚a siÄ™ wartoÅ›ciÄ…, znaczenie drugiego czÅ‚owieka, kolegi z pracy nagle wzrosÅ‚o. Co za odpowiedzialność! Co za presja, co za zmiana sposobu, w jaki siÄ™ na niego patrzy! WczeÅ›niej jak na kompana niedoli, teraz jak na barometr czyjegoÅ› samopoczucia. Czy jest na takÄ… odpowiedzialność przygotowany? Czy chce mu siÄ™ taki ciężar nieść? SkÄ…dże! Nawet nie zadaje sobie tego pytania. Znajduje siÄ™ przecież w identycznej sytuacji jak ten, który pracuje obok niego… Szczęście staje przeciwko szczęściu i zaczyna siÄ™ wÄ™drówka przez labirynt relacji: od wzajemnego uzależnienia do wzajemnej konkurencji.
 

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

 

Osoby które kupowały "Labirynt zaufania w firmie", wybierały także:

  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez koÅ„ca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • WpÅ‚ywowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Spis treści

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.