reklama - zainteresowany?

Labirynt zaufania w firmie - Onepress

Labirynt zaufania w firmie
ebook
Autor: Maurice Delbar
ISBN: 978-83-8083-671-6
Format: ebook
Data wydania: 2018-01-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,00 zł

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Tagi: Przywództwo

Skąd się biorą idealni pracownicy? Co stanowi o sukcesie firmy? Jak sprawić, by okazane zaufanie nie stało się oznaką naiwności i gwoździem do trumny, a jednocześnie nie wpaść w pułapkę autorytarnego stylu kierowania załogą?

Właściwe zarządzanie zaufaniem, delegowanie odpowiedzialności, wzajemna kontrola i budowanie kultury przedsiębiorstwa – to tylko niektóre z zagadnień poruszonych w tej niezwykle klarownie napisanej książce. Autor traktuje temat dogłębnie, a jednocześnie w sposób zwarty i logiczny. Nie zanudzając czytelnika, krok po kroku przedstawia kolejne czynniki warunkujące trwały sukces firmy.

Gdy praca stała się wartością, znaczenie drugiego człowieka, kolegi z pracy nagle wzrosło. Co za odpowiedzialność! Co za presja, co za zmiana sposobu, w jaki się na niego patrzy! Wcześniej jak na kompana niedoli, teraz jak na barometr czyjegoś samopoczucia. Czy jest na taką odpowiedzialność przygotowany? Czy chce mu się taki ciężar nieść? Skądże! Nawet nie zadaje sobie tego pytania. Znajduje się przecież w identycznej sytuacji jak ten, który pracuje obok niego… Szczęście staje przeciwko szczęściu i zaczyna się wędrówka przez labirynt relacji: od wzajemnego uzależnienia do wzajemnej konkurencji.
 

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

 

Osoby które kupowały "Labirynt zaufania w firmie", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Spis treści

Dodaj do koszyka Labirynt zaufania w firmie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.