reklama - zainteresowany?

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty - Onepress

Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty
ebook
Autor: Aldona Frączkiewicz-Wronka, Izabela Marzec
ISBN: 978-83-787-5276-9
stron: 213, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,80 zł (poprzednio: 20,74 zł)
Oszczędzasz: 19% (-3,94 zł)

Dodaj do koszyka Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty

Tagi: Ekonomia

Książka porusza niezwykle aktualną tematykę funkcjonowania organizacji sektora publicznego. Celem opracowania jest wskazanie możliwości wykorzystania instrumentów zarządzania strategicznego, które mogą być zastosowane w odpowiedzi na ujawnioną potrzebę zmiany wzorców organizacyjnych w organizacjach świadczących usługi społeczne w zakresie pomocy społecznej i rynku pracy. Należy zaznaczyć, że Autorom przyszło zmierzyć się z przedsięwzięciem o stosunkowo wysokim poziomie złożoności. Autorzy skorzystali z dorobku naukowego znanych badaczy zarządzania i kultury, obszernej bibliografii zarówno polskich jak i zagranicznych autorów (...). Jest to udana, aktualna i świeża próba refleksji nad rolą kultury w zarządzaniu w sektorze publicznym (...). Z całym przekonaniem stwierdzam, że praca jest ciekawym wkładem w zrozumienie skomplikowanej tematyki kulturowych uwarunkowań zarządzania w sektorze publicznym (...). Fragment recenzji prof. dr. hab. Łukasza Sułkowskiego

Dodaj do koszyka Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty

 

Osoby które kupowały "Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty

Spis treści

Dodaj do koszyka Kultura organizacji publicznych świadczących usługi społeczne: orientacje, uwarunkowania, efekty

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.