Kto zabił zmianę - Onepress
ISBN: 978-8-3774-6455-7
Format: ebook
Data wydania: 2012-10-26
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,62 zł (poprzednio: 20,78 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,16 zł)
Każdego dnia organizacje na caÅ‚ym Å›wiecie podejmujÄ… decyzje o wprowadzeniu bywa, że dużych i kosztownych zmian, w celu poprawienia istniejÄ…cego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany ginÄ… nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedÅ‚użajÄ…cej siÄ™ agonii rujnujÄ…cej zasoby organizacji oraz morale i energiÄ™ jej czÅ‚onków. Kto zabija zmianÄ™ lub co przyczynia siÄ™ do jej Å›mierci? W tym pasjonujÄ…cym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. GÅ‚ównym bohaterem jest agent Mike McNally detektyw o stylu dziaÅ‚ania inspektora Colombo który prowadzi Å›ledztwo w sprawie Å›mierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesÅ‚uchuje trzynastu gÅ‚ównych podejrzanych, miÄ™dzy innymi krótkowzrocznÄ… menadżerkÄ™ WiktoriÄ™ WizjÄ™, stale opieszaÅ‚ego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkÄ™ KlarÄ™ KomunikacjÄ™, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie siÄ™ oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydajÄ… ci siÄ™ znajomi i niewÄ…tpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiÄ…zania zagadki przez McNallyego zainspiruje ciÄ™ do stania siÄ™ skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. W przewodniku na koÅ„cu książki znajdujÄ… siÄ™ wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki pÅ‚ynÄ…ce z tej historii. Kluczowe pytania pomogÄ… ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz siÄ™ również jakie najlepsze dziaÅ‚ania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.
Osoby które kupowały "Kto zabił zmianę", wybierały także:
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Gra bez końca 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Zen Steve'a Jobsa 29,67 zł, (8,90 zł -70%)
- Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji 48,06 zł, (14,90 zł -69%)