reklama - zainteresowany?

Kto zabił zmianę - Onepress

Kto zabił zmianę
ebook
Autor: Ken Blanchard, J. Britt, J. Hoekstra, P.Zigarmi
ISBN: 978-8-3774-6455-7
Format: ebook
Data wydania: 2012-10-26
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,62 zł (poprzednio: 20,78 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,16 zł)

Dodaj do koszyka Kto zabił zmianę

Tagi: Przywództwo

Każdego dnia organizacje na całym świecie podejmują decyzje o wprowadzeniu bywa, że dużych i kosztownych zmian, w celu poprawienia istniejącego status quo. Jednak 50 do 70 procent tych prób jest nieudanych. Niektóre zmiany giną nagle, ale wiele umiera w cierpieniu przedłużającej się agonii rujnującej zasoby organizacji oraz morale i energię jej członków. Kto zabija zmianę lub co przyczynia się do jej śmierci? W tym pasjonującym kryminale znajdziesz odpowiedź na to pytanie. Głównym bohaterem jest agent Mike McNally detektyw o stylu działania inspektora Colombo który prowadzi śledztwo w sprawie śmierci kolejnej zmiany. Agent McNally po kolei przesłuchuje trzynastu głównych podejrzanych, między innymi krótkowzroczną menadżerkę Wiktorię Wizję, stale opieszałego kierownika Piotra Prioryteta, dyrektorkę Klarę Komunikację, której zapalenie krtani uniemożliwia porozumiewanie się oraz kilka innych szemranych postaci. Podejrzani zapewne wydają ci się znajomi i niewątpliwie znajdziesz podobne osoby w swojej firmie. Metoda rozwiązania zagadki przez McNallyego zainspiruje cię do stania się skutecznym Agentem Zmiany w twojej organizacji. W przewodniku na końcu książki znajdują się wskazania, jak krok po kroku wcielić w życie nauki płynące z tej historii. Kluczowe pytania pomogą ci ocenić jakość zmian wprowadzanych w twojej organizacji. Dowiesz się również jakie najlepsze działania możesz podjąć, by umożliwić dokonanie pożądanej zmiany i utrzymać jej rezultaty.

Dodaj do koszyka Kto zabił zmianę

 

Osoby które kupowały "Kto zabił zmianę", wybierały także:

  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Gra bez końca
  • Zen Steve'a Jobsa
  • Niezwyciężona firma. Jak nieustannie odkrywać swoją organizację na nowo i czerpać z najlepszych modeli biznesowych

Dodaj do koszyka Kto zabił zmianę

Spis treści

Dodaj do koszyka Kto zabił zmianę

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.