reklama - zainteresowany?

Kszta - Onepress

Kszta
ebook
Autor: Marcin Lis
ISBN: 9788301219697
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2021-11-19
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Kszta

Tagi: Ekonomia

Zarz

Dodaj do koszyka Kszta

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Kszta", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Kszta

Spis tre艣ci

Kszta艂towanie relacji uczelni wy偶szych z przedsi臋biorstwami w warunkach transformacji cyfrowej eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wprowadzenie
  • 1. Uczelnia jako aktor w聽procesach rozwoju gospodarki opartej na wiedzy
    • 1.1. Orientacja na wiedz臋 jako wym贸g wsp贸艂czesno艣ci
    • 1.2. Transformacja uczelni w聽organizacj臋 przedsi臋biorcz膮 i聽podporz膮dkowan膮 wiedzy
    • 1.3. Uwarunkowania rozwoju wsp贸艂pracy mi臋dzyorganizacyjnej uczelni i聽przedsi臋biorstw w聽gospodarce opartej na wiedzy
  • 2. Kszta艂towanie relacji uczelni z聽przedsi臋biorstwami studium literatury przedmiotu
    • 2.1. Wykorzystanie marketingu relacji w聽procesie kszta艂towania wi臋zi mi臋dzyorganizacyjnych uczelni i聽przedsi臋biorstw
    • 2.2. Przedsi臋biorstwa jako interesariusze szk贸艂 wy偶szych
    • 2.3. Rozw贸j relacji uczelni i聽przedsi臋biorstw
    • 2.4. Znaczenie warto艣ci i聽satysfakcji w聽relacji uczelni i聽przedsi臋biorstwa
  • 3. Transformacja cyfrowa jako p艂aszczyzna nawi膮zywania i聽wzmacniania relacji uczelni z聽przedsi臋biorstwami
    • 3.1. Transformacja cyfrowa jako nowe wyzwanie dla organizacji i聽jej otoczenia
    • 3.2. Kierunki i聽uwarunkowania rozwoju technologii cyfrowych w聽przedsi臋biorstwach
    • 3.3. Wielowymiarowo艣膰 procesu transformacji cyfrowej w聽uczelniach
  • 4. Technologie cyfrowe w聽procesie kszta艂towania relacji szko艂y wy偶szej z聽przedsi臋biorstwami wyniki bada艅
    • 4.1. Metodyka procesu badawczego
    • 4.2. Relacje mi臋dzy uczelniami a聽przedsi臋biorstwami w聽艣wietle wynik贸w bada艅 ilo艣ciowych
    • 4.3. Wp艂yw wiedzy o聽technologiach cyfrowych na nawi膮zanie oraz wzmocnienie wi臋zi 艂膮cz膮cej uczelnie z聽przedsi臋biorstwami
    • 4.4. G艂贸wne problemy w聽procesie kszta艂towania relacji uczelni z聽przedsi臋biorstwami w聽艣wietle wynik贸w bada艅 jako艣ciowych
      • 4.4.1. Perspektywa badanych przedstawicieli uczelni
      • 4.4.2. Perspektywa badanych przedstawicieli przedsi臋biorstw wsp贸艂pracuj膮cych i聽niewsp贸艂pracuj膮cych z聽uczelniami
  • 5. Nowe podej艣cie do kszta艂towania relacji uczelni z聽przedsi臋biorstwami uj臋cie modelowe
    • 5.1. Za艂o偶enia budowy modelu
    • 5.2. Proces kszta艂towania d艂ugotrwa艂ych relacji uczelni z聽przedsi臋biorstwami w聽warunkach transformacji cyfrowej
    • 5.3. Identyfikacja, analiza oraz wyb贸r potencjalnych partner贸w relacji uczelni
    • 5.4. Oferowanie i聽wsp贸艂kreowanie warto艣ci w聽procesie kszta艂towania d艂ugotrwa艂ych relacji na linii uczelnia przedsi臋biorstwo
  • Zako艅czenie
  • Bibliografia
  • Netografia
  • O Autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Kszta

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.