reklama - zainteresowany?

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego - Onepress

Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego
Autor: Edward Stawasz, Paweł Głodek, Katarzyna Łobacz, Piotr Niedzielski
ISBN: 9788380889606
okładka: miękka
Data wydania: 2018-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,48 zł (poprzednio: 44,74 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,26 zł)

Dodaj do koszyka Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego

Tagi: Ekonomia | Mała firma

Dla małych przedsiębiorstw doradztwo biznesowe to jedno ze źródeł wiedzy zewnętrznej ułatwiającej prowadzenie działalności. Jest szczególnie istotne dla firm innowacyjnych, które wykorzystują nowe informacje do poszukiwania okazji rynkowych oraz wprowadzają nowe rozwiązania w swoich produktach, procesach czy modelach biznesowych.

W prezentowanej monografii poddano gruntownej analizie szereg czynników wiążących doradztwo biznesowe z konkurencyjnością małych firm innowacyjnych. Wnioski z badań jakościowych i ilościowych wskazują na istotne powiązanie doradztwa biznesowego z konkurencyjnością firm. Na szczególną uwagę zasługuje sformułowany model opisujący pośrednią rolę oddziaływania doradztwa na działalność firmy.

Publikacja jest adresowana do przedstawicieli świata nauki, którzy zajmują się szeroko rozumianym zarządzaniem małą firmą. Stanowi też wartościowy materiał dla studentów przedmiotów biznesowych i ekonomicznych oraz praktyków z sektora doradztwa biznesowego.

Dodaj do koszyka Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego

 

Osoby które kupowały "Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego

Spis treści

Dodaj do koszyka Kształtowanie konkurencyjności małej firmy. Rola doradztwa biznesowego

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.