Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw - Onepress
ISBN: 978-83-255-2750-1
stron: 326, Format: ebook
Data wydania: 2011-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 41,65 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,35 zł)
Książka poświęcona jest problematyce kształtowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw oraz możliwościom uzyskania przez nie przewagi konkurencyjnej na rynku, zwłaszcza tkwiących w różnych formach ich współpracy z otoczeniem rynkowym, w tym również międzynarodowym. Autorzy przedstawiają w niej zarówno analizy zagadnień teoretycznych, jak i wartościowe wyniki przeprowadzonych ostatnio badań empirycznych, ułatwiających zrozumienie procesów budowy konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej.
Praca podzielona jest na cztery części poświęcone:
- teoretycznym podstawom kształtowania konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej,
- strategiom i uwarunkowaniom budowy przewagi konkurencyjnej,
- roli współdziałania z otoczeniem rynkowym w kształtowaniu przewagi konkurencyjnej
- internacjonalizacji kształowania konkurencyjności małych i średnich przedsiębiorstw.
Publikacja kierowana jest do studentów, wykładowców i pracowników naukowych zainteresowanych przedsiębiorczością, zarządzaniem małymi iśrednimi firmami oraz stymulowaniem ich konkurencyjności i rozwoju. Powinna również zainteresować praktyków gospodarczych - właścicieli, przedsiębiorców i menedżerów działających w sektorze MSP.
Osoby które kupowały "Kształtowanie konkurencyjności i przewagi konkurencyjnej małych i średnich przedsiębiorstw", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- O współczesnych praktykach genderyzacji ciała 76,67 zł, (6,90 zł -91%)