reklama - zainteresowany?

Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji - Onepress

Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji
ebook
Autor: Andrzej Klasik
ISBN: 978-83-787-5017-8
stron: 200, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 17,35 zł (poprzednio: 22,24 zł)
Oszczędzasz: 22% (-4,89 zł)

Dodaj do koszyka Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

Tagi: Ekonomia

Prezentowana publikacja rozwija myślenie o przyszłości i wprowadza w programowanie rozwoju miast i aglomeracji miejskich w oparciu o sektor kreatywny zawiera propozycje autorskie pochodzące z różnych ośrodków akademickich. W pierwszej części publikacji znalazły się teksty, których myślą przewodnią jest pozycjonowanie kultury i gospodarki kreatywnej w funkcji dziedzin i nowych podstaw konkurencyjności miast i aglomeracji. Część druga zawiera teksty autorskie, w których w różnym stopniu przewija się wątek rywalizacji miast poprzez związanie ze sobą ich rozwoju kulturalnego i rozwoju gospodarczego. Warto podkreślić, że gospodarka kreatywna miast i aglomeracji staje się dynamicznym sektorem o coraz bardziej różnicującej się kompozycji branżowej. To zróżnicowanie ujawnia się w coraz częściej podejmowanych badaniach empirycznych odnoszących się do polskich miast. Można wyrazić przekonanie, że z jednej strony polska statystyka miast wzbogaci się i udostępni podstawowe dane i informacje o sektorze kultury i przemysłach kreatywnych, z drugiej samorządy terytorialne umocnią się w przekonaniu, że inwestowanie w kulturę opłaca się i wspieranie rozwoju gospodarki kreatywnej stanie się jednym z priorytetowych obszarów ich decyzji strategicznych.

Dodaj do koszyka Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

 

Osoby które kupowały "Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

Spis treści

Dodaj do koszyka Kreatywna gospodarka w mieście i aglomeracji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.