reklama - zainteresowany?

Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny - Onepress

Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny
Autor: Bywalec Czesław
ISBN: 978-8-3255-1618-5
stron: 298, okładka: twarda
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,00 zł (poprzednio: 48,84 zł)
Oszczędzasz: 14% (-6,84 zł)

Dodaj do koszyka Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

W procesie konsumpcji roÅ›nie siÅ‚a intelektualna i siÅ‚a moralna czÅ‚owieka, zwiÄ™ksza siÄ™ jego moc wytwórcza, rozwija wyobraźnia, zwiÄ™ksza potÄ™ga umysÅ‚owa. Konsumpcja staje siÄ™ najpotężniejszÄ… siÅ‚Ä… wytwórczÄ…, gdyż w czasie wolnym od pracy, od bezpoÅ›redniego czasu produkcji, odbywa siÄ™ rozwój jednostki ludzkiej.
Edward Lipiński

Przedmiotem rozważaÅ„ w tej książce sÄ… problemy zwiÄ…zane z istotÄ…, typologiÄ…, determinantami, prawidÅ‚owoÅ›ciami oraz efektami rozwoju konsumpcji i to zarówno w wymiarze jednostki ludzkiej, jak i w skali caÅ‚ego spoÅ‚eczeÅ„stwa. Jakkolwiek dominuje podejÅ›cie ekonomiczne, to jednak na każdym niemal kroku wskazywano również na pozaekonomiczne, czyli spoÅ‚eczne, kulturowe oraz etyczne aspekty konsumpcji.

Książkę starano się tak skonstruować, by w miarę harmonijnie połączone zostały elementarne zagadnienia konsumpcji wchodzące w zakres akademickiego wykładu z takich dziedzin, jak teoria konsumpcji czy ekonomika konsumpcji, z rozważaniami o konsumpcji szerszej natury teoretycznej i praktycznej. Dzięki temu może ona być traktowana nie tylko jako podręcznik akademicki, czyli tzw. książka pierwszego kontaktu z problematyką konsumpcji, ale także jako nowoczesna monografia naukowa z tego zakresu.

Dodaj do koszyka Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

 

Osoby które kupowały "Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

Spis treści

Dodaj do koszyka Konsumpcja a rozwój gospodarczy i społeczny

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.