reklama - zainteresowany?

Konsument na rynku usług - Onepress

Konsument na rynku usług
ebook
Autor: Grażyna Rosa
ISBN: 978-83-255-6682-1
stron: 355, Format: ebook
Data wydania: 2015-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 59,00 zł

Dodaj do koszyka Konsument na rynku usług

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki zachowań konsumentów na rynku usług, a także zbadanie, czy na decyzje konsumentów oraz czynniki kształtujące ich zachowania wpływa specyfika wybranych rynków usług.

Autorzy badajÄ…:

  • jak przeobraża siÄ™ rynek usÅ‚ug w Polsce i w Unii Europejskiej,
  • jak ksztaÅ‚tuje siÄ™ ten rynek w kontekÅ›cie współczesnych uwarunkowaÅ„,
  • jakie dziaÅ‚ania marketingowe sÄ… na nim prowadzone,
  • jak zachowujÄ… siÄ™ konsumenci na poszczególnych rynkach usÅ‚ug,
  • jakie czynniki wpÅ‚ywajÄ… na ich zachowania nabywcze.

Monografia jest kierowana do studentów i nauczycieli kierunków ekonomicznych jako pomoc do wykładów i ćwiczeń z przedmiotów: Zachowania nabywców, Marketing usług, Zarządzanie usługami, a także jako lektura uzupełniająca z przedmiotów: Zarządzanie marketingowe, Podstawy marketingu. Sięgną po nią również osoby prowadzące szkolenia z zakresu zachowań nabywców i zarządzania usługami, a także słuchacze studiów podyplomowych i doktoranckich, związanych z marketingiem i zarządzaniem.

Powstanie tak obszernej książki jest rezultatem wieloletnich badań naukowych i pracy dydaktycznej autorów związanych z Uniwersytetem Szczecińskim, specjalizujących się w problematyce badania sfery usług w jej wielu przekrojach, czego wyraźnym dowodem jest zwłaszcza empiryczna część monografii.

(...) Czytelnicy odnajdą tu uporządkowaną, przydatną wiedzę o współczesnym sektorze usług i procesach sprzyjających rozwojowi konsumpcji zróżnicowanych rodzajowo usług. Na rynku wydawniczym od wielu lat brakuje pozycji tak kompleksowo i nowocześnie opisującej problematykę usług od strony popytu i konsumenta. Wydaje się, że ta publikacja dobrze zapełni widoczną lukę wydawniczą w tym obszarze.

Dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik

Prof. UE we Wrocławiu
Katedra Podstaw Marketingu

Zespół autorski tworzą głównie pracownicy naukowo-dydaktyczni Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, specjaliści w zakresie omawianych zagadnień zajmujący się naukowo i praktycznie problematyką usług.

Dodaj do koszyka Konsument na rynku usług

 

Osoby które kupowały "Konsument na rynku usług", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Konsument na rynku usług

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Konsument na rynku usług

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.