reklama - zainteresowany?

Konkurencyjno - Onepress

Konkurencyjno
ebook
Autor: Jakub G
ISBN: 978-83-7941-233-4
stron: 274, Format: ebook
Data wydania: 2009-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 59,00 z艂

Dodaj do koszyka Konkurencyjno

Tagi: Ekonomia | Finanse

"Nie ma darmowych obiad

Dodaj do koszyka Konkurencyjno

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Konkurencyjno", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Konkurencyjno

Spis tre艣ci

Konkurencyjno艣膰 form pieni膮dza i instrument贸w p艂atniczych eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p

Rozdzia艂 1. Rozw贸j wsp贸艂czesnych form pieni膮dza na 艣wiecie
1.1. Wsp贸艂czesne formy pieni膮dza
1.2. Ryzyko prywatyzacji pieni膮dza
1.3. Poda偶 pieni膮dza na 艣wiecie - za艂o偶enia badawcze
1.4. Szybko艣膰 obiegu pieni膮dza oraz wsp贸艂czynnik monetyzacji w 艣wietle teorii ekonomicznych (podej艣cie transakcyjne i dochodowe)
1.5. Empiryczna makroekonomiczna analiza znaczenia pieni膮dza got贸wkowego i bezgot贸wkowego
1.5.1. Por贸wnanie krajowych wsp贸艂czynnik贸w monetyzacji i udzia艂u got贸wki w latach 2000-2004
1.5.2. Waluty 艣wiatowe
1.5.2.1. Przypadek dolara ameryka艅skiego
1.5.2.2. Przypadek euro
1.5.3. Determinanty wsp贸艂czynnika monetyzacji - ekonometryczny model panelowy dla kraj贸w UE spoza strefy euro
1.5.4. Wsp贸艂czynniki monetyzacji i udzia艂u got贸wki w Polsce w latach 1993-20071.6. PodsumowanieRozdzia艂

Rozdzia艂 2. Narodowa kultura p艂atnicza
2.1. Podzia艂 instrument贸w p艂atniczych wykorzystuj膮cych r贸偶ne formy pieni膮dza
2.1.1. Podzia艂 instrument贸w p艂atniczych w szerokim znaczeniu - tradycyjne uj臋cie rozlicze艅 pieni臋偶nych
2.1.2. Podzia艂 instrument贸w p艂atniczych w w膮skim znaczeniu zgodny z Niebiesk膮 Ksi臋g膮 EBC oraz Czerwon膮 Ksi臋g膮 BIS - podej艣cie praktyczne
2.1.3. Podzia艂 instrument贸w p艂atniczych i system贸w p艂atno艣ci w艂a艣ciwychdla konsumenckich segment贸w p艂atno艣ci
2.1.4. Problemy definicyjne i statystyczne
2.2. Trendy 艣wiatowe w wykorzystaniu podstawowych instrument贸w p艂atniczych- dane empiryczne
2.2.1. PKB per capita oraz warto艣ci referencyjne badanych kraj贸w
2.2.2. Liczba i warto艣膰 transakcji dokonywanych bezgot贸wkowymiinstrumentami p艂atniczymi
2.2.3. Stopie艅 u偶ytkowania got贸wki na 艣wiecie
2.2.4. Tendencje na rynku kart p艂atniczych
2.2.5. Rynek p艂atno艣ci pieni膮dzem elektronicznym
2.2.6. Rynek instrument贸w p艂atniczych w Polsce
2.3. PodsumowanieRozdzia艂

Rozdzia艂 3. Czynniki kszta艂tuj膮ce rynek instrument贸w p艂atniczych
3.1. Charakterystyka systemu p艂atniczego i system贸w p艂atno艣ci
3.2. Interpretacja prawa Kopernika w odniesieniu do form pieni膮dza i instrument贸w p艂atniczych
3.3. Idea spo艂ecze艅stwa bezgot贸wkowego. Stanowiska interesariuszy obiegupieni臋偶nego wzgl臋dem wad i zalet got贸wki
3.4. Operacje p艂atnicze z punktu widzenia ich rentowno艣ci dla dostawc贸w
3.4.1. Dochodowo艣膰 og贸艂em operacji p艂atniczych sektora bankowego w UE
3.4.2. Dochodowo艣膰 debetowych i kredytowych kart p艂atniczych w Europie- kwestia op艂aty Interchange
3.4.3. Konsekwencje subsydiowania got贸wki i czek贸w przez elektroniczneprodukty p艂atnicze i niep艂atnicze produkty bankowe (kredyty)
3.5. Szara strefa w gospodarce jako czynnik t艂umacz膮cy popyt na got贸wk臋
3.6. PodsumowanieRozdzia艂

Rozdzia艂 4. Koszty spo艂eczne i prywatne instrument贸w p艂atniczych
4.1. Koncepcja prywatnego i spo艂ecznego kosztu p艂atno艣ci
4.2. Koszty instrument贸w p艂atniczych w 艣wietle bada艅 przeprowadzonych na 艣wiecie
4.2.1. Badania holenderskie i belgijskie
4.2.2. Badania szwedzkie
4.2.3. Badania ameryka艅skie
4.2.4. Badania australijskie Simes et al
4.2.5. Badania Banku Australii
4.3. Syntetyczne por贸wnanie bada艅 nad kosztami instrument贸w p艂atniczychw uj臋ciu koszt贸w i korzy艣ci prywatnych oraz koszt贸w spo艂ecznych (wg kraj贸w)
4.4. Ocena bada艅 nad kosztami instrument贸w p艂atniczych
4.5. PodsumowanieRozdzia艂

Rozdzia艂 5. Systemy p艂atno艣ci w 艣wietle ekonomii sieci i skali
5.1. Efekty sieci i skali - teoria rynk贸w dwustronnych
5.2.Rynek handlu elektronicznego i systemy p艂atno艣ci wykorzystywane w internecie
5.2.1. Perspektywy rozwoju handlu elektronicznego
5.2.2. Systemy p艂atno艣ci w internecie
5.3. Problem masy krytycznej w systemach p艂atno艣ci
5.3.1. 艢wiat wirtualny - przypadek systemu p艂atno艣ci PayPal
5.3.2. 艢wiat realny - przypadek elektronicznych portmonetek
5.4. Wp艂yw programu Jednolitego Obszaru P艂atno艣ci w Euro (S臉PA) na rynekdetalicznych instrument贸w p艂atniczych w 艣wietle ekonomii sieci i skali
5.4.1. Idea i za艂o偶enia SEPA
5.4.2. Mo偶liwe warianty wp艂ywu SEPA na rynek
5.5. Podsumowanie

Zako艅czenie
Bibliografia

Dodaj do koszyka Konkurencyjno

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.