reklama - zainteresowany?

Konkurencyjność - teoria i praktyka - Onepress

Konkurencyjność - teoria i praktyka
ebook
Autor: Magdalena Olczyk
ISBN: 978-83-7941-384-3
stron: 175, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 36,55 zł (poprzednio: 43,00 zł)
Oszczędzasz: 15% (-6,45 zł)

Dodaj do koszyka Konkurencyjność - teoria i praktyka

Tagi: Ekonomia | Marketing

Czym jest konkurencyjność? Jak w gąszczu definicji konkurencyjności wybrać tę jedyną właściwą dla badanego zjawiska? Czy istnieje teoria konkuren­cyjności? Jak zmierzyć poziom konkurencyjności przedsiębiorstwa, branży i gospodarki?

Rozpoczynając od odpowiedzi na powyższe pytania Autorka w sposób niezwykle przystępny i obrazowy przeprowadza wnikliwą analizę konkurencyj­ności polskiego eksportu na unijne rynki. Czytelnik dowie się nie tylko o ile wzrosła konkurencyjność polskiego eksportu na rynek Unii Europejskiej w ostat­niej dekadzie, ale również co (niska cena czy wysoka jakość) zdecydowało o wynikach polskich eksporterów na tym rynku. Ponadto, z listy kilkunastu tysięcy towarów eksportowych autorka wyselekcjonowała dziesięć najbardziej konkurencyjnych polskich wyrobów przemysłowych na rynek UE.

Jeśli więc interesujesz się problematyką związaną z konkurencyjnością przedsiębiorstwa, sektora, całej gospodarki lub piszesz pracę dyplomową z za­kresu konkurencyjności książka ta będzie zapewne nieocenionym przewodnikiem po trudnych ścieżkach definiowania i analizowania problemów po­cząwszy od mikro do makrokonkurencyjności.

Dodaj do koszyka Konkurencyjność - teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Konkurencyjność - teoria i praktyka", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Konkurencyjność - teoria i praktyka

Spis treści

Dodaj do koszyka Konkurencyjność - teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.