reklama - zainteresowany?

Konkurencja na rynku oszcz - Onepress

Konkurencja na rynku oszcz
ebook
Autor: Ewa W
ISBN: 978-83-7941-383-6
stron: 275, Format: ebook
Data wydania: 2014-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 64,60 z艂 (poprzednio: 76,00 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-11,40 z艂)

Dodaj do koszyka Konkurencja na rynku oszcz

Tagi: Ekonomia | Finanse

Ksi

Dodaj do koszyka Konkurencja na rynku oszcz

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Konkurencja na rynku oszcz", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Konkurencja na rynku oszcz

Spis tre艣ci

Konkurencja na rynku oszcz臋dno艣ci w Polsce eBook -- spis tre艣ci

Wst臋p 7

Rozdzia艂 1
Konkurencja na rynku us艂ug finansowych i jej determinanty 11
1.1. Teoretyczne podstawy konkurencji na rynku us艂ug finansowych 11
1.1.1. Specyfika konkurencji w sektorze us艂ug finansowych i jej formy 11
1.1.2. 殴r贸d艂a przewagi konkurencyjnej na rynku us艂ug finansowych 21
1.2. Konkurencja na rynku oszcz臋dno艣ci indywidualnych 28
1.2.1. Oszcz臋dno艣ci jako przedmiot konkurencji i dobro rynkowe 28
1.2.2. Rynek oszcz臋dno艣ci indywidualnych jako obszar konkurencji 31
1.3. Czynniki wp艂ywaj膮ce na poziom konkurencji na rynku oszcz臋dno艣ci indywidualnych 35
1.3.1. Identyfikacja determinant konkurencji na rynku oszcz臋dno艣ci indywidualnych w Polsce 35
1.3.2. Wp艂yw czynnik贸w polityczno-prawnych na konkurencj臋 na rynku oszcz臋dno艣ci indywidualnych 36
1.3.3. Czynniki ekonomiczne, technologiczne i spo艂eczne oraz ich oddzia艂ywanie na rynek oszcz臋dno艣ci indywidualnych 44

Rozdzia艂 2
Gospodarstwo domowe jako podstawowy podmiot reprezentuj膮cy poda偶 艣rodk贸w pieni臋偶nych na rynku oszcz臋dno艣ci 51
2.1. Gospodarstwo domowe i jego decyzje finansowe 51
2.2. Proces oszcz臋dzania w teoriach dotycz膮cych konsumpcji i oszcz臋dzania 61
2.3. Cele i motywy oszcz臋dzania gospodarstw domowych 66
2.4. Sytuacja gospodarstw domowych w Polsce a ich sk艂onno艣膰 do oszcz臋dzania 69
2.4.1. Gospodarstwa domowe w pierwszych latach transformacji 69
2.4.2. Sytuacja gospodarstw domowych w latach 2006-2011 81
2.5. Oszcz臋dno艣ci indywidualne w Polsce na tle innych kraj贸w europejskich 90
2.5.1. Ocena poziomu oszcz臋dno艣ci indywidualnych oraz sk艂onno艣ci do oszcz臋dzania w Polsce na tle innych kraj贸w 90
2.5.2. Zmiany w wielko艣ci i strukturze oszcz臋dzania polskich gospodarstw domowych 98

Rozdzia艂 3
Struktura podmiotowa konkurencji po stronie popytu na rynku oszcz臋dno艣ci w Polsce 107
3.1. Analiza si艂y i pozycji rynkowej instytucji finansowych obecnych na rynku oszcz臋dno艣ci 107
3.1.1. Analiza si艂y i pozycji rynkowej bank贸w 108
3.1.2. Analiza si艂y i pozycji rynkowej towarzystw ubezpieczeniowych 118
3.1.3 Analiza si艂y i pozycji rynkowej Towarzystw Funduszy Inwestycyjnych 125
3.1.4. Analiza si艂y i pozycji rynkowej podmiot贸w maklerskich 131
3.1.5. Analiza si艂y i pozycji rynkowej Powszechnych Towarzystw Emerytalnych 138
3.2. Por贸wnanie si艂y i pozycji rynkowej instytucji rywalizuj膮cych o oszcz臋dno艣ci ludno艣ci 144

Rozdzia艂 4
Narz臋dzia wykorzystywane w konkurencji o oszcz臋dno艣ci ludno艣ci 151
4.1. Dywersyfikacja oferty jako narz臋dzie rywalizacji 151
4.2. Konkurencja cenowa w zakresie pozyskiwania oszcz臋dno艣ci ludno艣ci 169
4.2.1. Formy konkurencji cenowej oraz czynniki wp艂ywaj膮ce na jej skuteczno艣膰 169
4.2.2. Konkurencja cenowa bankowych produkt贸w oszcz臋dno艣ciowych 172
4.2.3. Konkurencja cenowa funduszy inwestycyjnych 174
4.2.4. Konkurencja cenowa produkt贸w strukturyzowanych 181
4.2.5. Konkurencja cenowa w grupie pozosta艂ych produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych 185
4.2.6. Por贸wnanie konkurencji cenowej produkt贸w poszczeg贸lnych instytucji finansowych 187
4.3. Rola dystrybucji w dost臋pie do produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych 190
4.3.1. Zmiany zachodz膮ce w dystrybucji produkt贸w finansowych 190
4.3.2. Rola tradycyjnych i nowoczesnych kana艂贸w dost臋pu do produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych oferowanych przez banki 191
4.3.3. Ewolucja dost臋pu do produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych oferowanych przez pozosta艂e instytucje finansowe 194
4.3.4. Por贸wnanie konkurencji w zakresie dystrybucji produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych oraz wskazanie tendencji dalszego jej rozwoju 201
4.4. Promocja jako instrument rywalizacji o oszcz臋dno艣ci mi臋dzy instytucjami finansowymi 204
4.4.1. Znaczenie promocji w pozyskiwaniu oszcz臋dno艣ci 204
4.4.2. Wykorzystanie promocji przez instytucje finansowe w Polsce 204
4.5. Czynniki niematerialne jako narz臋dzie konkurencji o oszcz臋dno艣ci ludno艣ci 211
4.5.1. Znaczenie zasob贸w niematerialnych w konkurencji mi臋dzy instytucjami finansowymi 211
4.5.2. Rola personelu i jako艣ci obs艂ugi klienta w pozyskiwaniu nadwy偶ek finansowych ludno艣ci 212
4.5.3. Wizerunek a konkurowanie o oszcz臋dno艣ci ludno艣ci 216

Rozdzia艂 5
Ocena skuteczno艣ci wybranych narz臋dzi konkurencji w 艣wietle badania ankietowego 223
5.1. Opis badania i charakterystyka pr贸by badawczej 223
5.2. Wielko艣膰 posiadanych oszcz臋dno艣ci i sposoby ich lokowania 225
5.3. Znajomo艣膰 produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych oraz 藕r贸d艂a informacji o nich 230
5.4. Og贸lne determinanty wyboru produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych 238
5.5. Sposoby komunikacji z instytucj膮 finansow膮 i ocena ich bezpiecze艅stwa 241
5.6. Znaczenie jako艣ci obs艂ugi w instytucjach finansowych oraz innych czynnik贸w niematerialnych 244
5.7. Czynniki wp艂ywaj膮ce na decyzje o nabyciu poszczeg贸lnych produkt贸w oszcz臋dno艣ciowo-inwestycyjnych 247

Zako艅czenie 253
Bibliografia 257
Spis tabel 267
Spis rysunk贸w 269

Dodaj do koszyka Konkurencja na rynku oszcz

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.