reklama - zainteresowany?

Komunikowanie organizacji w kryzysie - Onepress

Komunikowanie organizacji w kryzysie
ebook
Autor: Dariusz Tworzyd
ISBN: 9788301221959
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-21
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)

Dodaj do koszyka Komunikowanie organizacji w kryzysie

Tagi: Zarz

Praktyczna analiza strategii zarz

Dodaj do koszyka Komunikowanie organizacji w kryzysie

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Komunikowanie organizacji w kryzysie", wybiera艂y tak偶e:

  • Mindf*ck szefa.
  • Zasada 80/20 rz
  • Budowanie zaanga
  • Stw
  • Mindf*ck szefa.

Dodaj do koszyka Komunikowanie organizacji w kryzysie

Spis tre艣ci

Komunikowanie organizacji w kryzysie eBook -- spis tre艣ci

  • Ok艂adka
  • Strona tytu艂owa
  • Strona redakcyjna
  • Spis tre艣ci
  • Wst臋p
  • 1. Wizerunek, reputacja i聽kryzys definicje i聽kluczowe zale偶no艣ci
    • 1.1. Definiowanie wizerunku i聽reputacji w聽kontek艣cie potencjalnych zagro偶e艅
    • 1.2. Kryzys analiza definicji
    • 1.3. Podatno艣膰 organizacji na zdarzenia kryzysowe
    • 1.4. Procesowe podej艣cie do zmian w聽wizerunku
    • 1.5. Pomiar wizerunku i聽reputacji przedsi臋biorstwa
    • 1.6. Wp艂yw sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsi臋biorstwa
  • 2. Przyczyny i聽skutki zdarze艅聽kryzysowych
    • 2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych
    • 2.2. Skutki sytuacji kryzysowych
      • 2.2.1. Psychologiczne skutki wynikaj膮ce z聽kryzys贸w wizerunkowych
      • 2.2.2. Stres i聽jego wp艂yw na kszta艂towanie si臋 sytuacji kryzysowych
      • 2.2.3. Ekonomiczne i聽spo艂eczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych
    • 2.3. Stan bezczynno艣ci podczas kryzysu聽wizerunkowego
    • 2.4. Przes艂anki podejmowania ryzyka z聽uwzgl臋dnieniem potencjalnych skutk贸w zdarze艅
    • 2.5. Nauka na b艂臋dach jako element budowania聽do艣wiadczenia
    • 2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w聽prognozowaniu i聽podejmowaniu decyzji
  • 3. Przygotowanie do reagowania w聽wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
    • 3.1. Przygotowanie do wyst膮pienia potencjalnych聽kryzys贸w
    • 3.2. Szkolenia i聽warsztaty jako element wsparcia w聽przygotowaniu do kryzys贸w
    • 3.3. Predyspozycje mened偶er贸w w聽zakresie radzenia聽sobie z聽sytuacjami kryzysowymi
    • 3.4. Dob贸r zespo艂u i聽zadania sztabu kryzysowego
    • 3.5. Nauka przez analogie
    • 3.6. Wsparcie zewn臋trzne a聽ograniczenia wewn臋trzne
    • 3.7. Prawo do zmiany decyzji w聽kryzysie jako聽element pozycji silnej
    • 3.8. Relacje wewn臋trzne jako element wsparcia przy聽podejmowaniu decyzji w聽kryzysie
      • 3.8.1. Zasady budowania relacji wewn臋trznych
      • 3.8.2. Relacje wewn臋trzne a聽narz臋dzia komunikowania
      • 3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewn臋trznego w kryzysach wizerunkowych
    • 3.9. Budowanie zaufania i聽jego wykorzystanie w聽sytuacjach kryzysowych
  • 4. Reagowanie w聽wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
    • 4.1. Dzia艂ania podejmowane w聽sytuacjach kryzysowych
    • 4.2. Czynniki determinuj膮ce skuteczno艣膰 w聽rozwi膮zywaniu sytuacji kryzysowych
    • 4.3. Reakcje mened偶er贸w podczas sytuacji聽kryzysowych
    • 4.4. Zaanga偶owanie podmiot贸w zewn臋trznych w聽proces rozwi膮zywania sytuacji kryzysowych
    • 4.5. Kluczowe czynniki determinuj膮ce zarz膮dzanie w聽sytuacjach kryzysowych
    • 4.6. Aktywne i聽pasywne strategie zarz膮dzania聽kryzysem
    • 4.7. Style radzenia sobie ze stresem w聽kryzysie
    • 4.8. B艂臋dy w聽sytuacji kryzysowej
    • 4.9. Stopie艅 wp艂ywu wybranych czynnik贸w na聽decyzje podczas kryzysu
    • 4.10. Si艂y wspieraj膮ce i聽hamuj膮ce w聽procesie zarz膮dzania podczas kryzys贸w
  • Model komunikowania organizacji w聽kryzysie. Podsumowanie
  • Wnioski
  • Suplement. Typologia specjalist贸w public relations
    • Scenariusz wywiadu pog艂臋bionego nt. postaw i聽zachowa艅 mened偶er贸w zarz膮dzaj膮cych kryzysami wizerunkowymi
    • Badanie opinii specjalist贸w public聽relations ankieta
  • Bibliografia
  • O autorze
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Komunikowanie organizacji w kryzysie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.