Komunikowanie organizacji w kryzysie - Onepress
ebook
Autor: Dariusz TworzydISBN: 9788301221959
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2022-04-21
Ksi臋garnia: Onepress
Cena ksi膮偶ki: 55,20 z艂 (poprzednio: 68,15 z艂)
Oszcz臋dzasz: 19% (-12,95 z艂)
Tagi: Zarz
Osoby kt贸re kupowa艂y "Komunikowanie organizacji w kryzysie", wybiera艂y tak偶e:
- Emigracja jako do 34,50 z艂, (6,90 z艂 -80%)
- Taking Tinkercad to the Next Level. Enhance your ability to design, model, and 3D print with one of the most intuitive CAD programs 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Working with Microsoft Forms and Customer Voice 124,58 z艂, (29,90 z艂 -76%)
- Konkursy jako 43,60 z艂, (10,90 z艂 -75%)
- Mastering Salesforce Experience Cloud. Strategies for creating powerful customer interactions 115,00 z艂, (29,90 z艂 -74%)
Spis tre艣ci
Komunikowanie organizacji w kryzysie eBook -- spis tre艣ci
- Ok艂adka
- Strona tytu艂owa
- Strona redakcyjna
- Spis tre艣ci
- Wst臋p
- 1. Wizerunek, reputacja i聽kryzys definicje i聽kluczowe zale偶no艣ci
- 1.1. Definiowanie wizerunku i聽reputacji w聽kontek艣cie potencjalnych zagro偶e艅
- 1.2. Kryzys analiza definicji
- 1.3. Podatno艣膰 organizacji na zdarzenia kryzysowe
- 1.4. Procesowe podej艣cie do zmian w聽wizerunku
- 1.5. Pomiar wizerunku i聽reputacji przedsi臋biorstwa
- 1.6. Wp艂yw sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsi臋biorstwa
- 2. Przyczyny i聽skutki zdarze艅聽kryzysowych
- 2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych
- 2.2. Skutki sytuacji kryzysowych
- 2.2.1. Psychologiczne skutki wynikaj膮ce z聽kryzys贸w wizerunkowych
- 2.2.2. Stres i聽jego wp艂yw na kszta艂towanie si臋 sytuacji kryzysowych
- 2.2.3. Ekonomiczne i聽spo艂eczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych
- 2.3. Stan bezczynno艣ci podczas kryzysu聽wizerunkowego
- 2.4. Przes艂anki podejmowania ryzyka z聽uwzgl臋dnieniem potencjalnych skutk贸w zdarze艅
- 2.5. Nauka na b艂臋dach jako element budowania聽do艣wiadczenia
- 2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w聽prognozowaniu i聽podejmowaniu decyzji
- 3. Przygotowanie do reagowania w聽wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
- 3.1. Przygotowanie do wyst膮pienia potencjalnych聽kryzys贸w
- 3.2. Szkolenia i聽warsztaty jako element wsparcia w聽przygotowaniu do kryzys贸w
- 3.3. Predyspozycje mened偶er贸w w聽zakresie radzenia聽sobie z聽sytuacjami kryzysowymi
- 3.4. Dob贸r zespo艂u i聽zadania sztabu kryzysowego
- 3.5. Nauka przez analogie
- 3.6. Wsparcie zewn臋trzne a聽ograniczenia wewn臋trzne
- 3.7. Prawo do zmiany decyzji w聽kryzysie jako聽element pozycji silnej
- 3.8. Relacje wewn臋trzne jako element wsparcia przy聽podejmowaniu decyzji w聽kryzysie
- 3.8.1. Zasady budowania relacji wewn臋trznych
- 3.8.2. Relacje wewn臋trzne a聽narz臋dzia komunikowania
- 3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewn臋trznego w kryzysach wizerunkowych
- 3.9. Budowanie zaufania i聽jego wykorzystanie w聽sytuacjach kryzysowych
- 4. Reagowanie w聽wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
- 4.1. Dzia艂ania podejmowane w聽sytuacjach kryzysowych
- 4.2. Czynniki determinuj膮ce skuteczno艣膰 w聽rozwi膮zywaniu sytuacji kryzysowych
- 4.3. Reakcje mened偶er贸w podczas sytuacji聽kryzysowych
- 4.4. Zaanga偶owanie podmiot贸w zewn臋trznych w聽proces rozwi膮zywania sytuacji kryzysowych
- 4.5. Kluczowe czynniki determinuj膮ce zarz膮dzanie w聽sytuacjach kryzysowych
- 4.6. Aktywne i聽pasywne strategie zarz膮dzania聽kryzysem
- 4.7. Style radzenia sobie ze stresem w聽kryzysie
- 4.8. B艂臋dy w聽sytuacji kryzysowej
- 4.9. Stopie艅 wp艂ywu wybranych czynnik贸w na聽decyzje podczas kryzysu
- 4.10. Si艂y wspieraj膮ce i聽hamuj膮ce w聽procesie zarz膮dzania podczas kryzys贸w
- Model komunikowania organizacji w聽kryzysie. Podsumowanie
- Wnioski
- Suplement. Typologia specjalist贸w public relations
- Scenariusz wywiadu pog艂臋bionego nt. postaw i聽zachowa艅 mened偶er贸w zarz膮dzaj膮cych kryzysami wizerunkowymi
- Badanie opinii specjalist贸w public聽relations ankieta
- Bibliografia
- O autorze
- Przypisy