reklama - zainteresowany?

Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie - Onepress

Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie
ISBN: 978-8-3756-1209-7
stron: 313, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 42,29 zł (poprzednio: 49,75 zł)
Oszczędzasz: 15% (-7,46 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

Tagi: Public Relations

Wizualny aspekt komunikowania dostrzegalny jest zwłaszcza we współczesnej sytuacji nadmiaru przekazów medialnych. Skoro przekazy konkurują o naszą uwagę, zawsze łatwiej będzie zobaczyć, a dopiero potem ewentualnie przeczytać. Dobrze o tym wiedzą autorzy reklam, specjaliści public relations i redaktorzy popularnych pism. Wszyscy chcą wywrzeć wpływ na odbiorców, choć kierują się różnymi celami i używają różnych sposobów.

W drugiej części książki znajdujemy rzeczowe spojrzenie na prawo do osobistego wizerunku. Teksty dotyczą zarówno prawa polskiego, jak i niemieckiego oraz rosyjskiego. Daje to możliwość porównań i ma bardzo praktyczne znaczenie: zarówno dla osób prywatnych, którym może się zdarzyć, że zostaną zaskoczone publicznym eksponowaniem swojego wizerunku w niekoniecznie korzystnym kontekście, jak i dla redaktorów i wydawców, którzy powinni liczyć się z koniecznością tłumaczenia się przed sądem ze swoich decyzji.

Dopełnienie omówionej tu tematyki znajdziemy w tomie "Komunikacja wizualna w prasie i w mediach elektronicznych", również pod redakcją naukową Kazimierza Wolego-Zmorzyńskiego, Jerzego Snopka i Krzysztofa Gronia. Poruszono w nim kwestie wykorzystania obrazu w prasie oraz w mediach elektronicznych. Poszczególne artykuły pokazują, że obraz w dziennikarstwie jest przede wszystkim informacją wizualną i pojmowany jest w kategoriach rzeczywistości, odmiennie niż w reklamie i public relations.

Dodaj do koszyka Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

Spis treści

Dodaj do koszyka Komunikacja wizualna w reklamie, public relations i w prawie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.