reklama - zainteresowany?

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem - Onepress

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem
ebook
Autor: Magdalena Kalisiak-Mędelska, Paweł A. Nowak, Piotr Król
ISBN: 978-83-8088-892-0
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,62 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Tagi: ZarzÄ…dzanie projektami

Oswajanie cyfrowej rzeczywistoÅ›ci XXI wieku nie jest Å‚atwe. Oczekiwania obywateli i przedsiÄ™biorców w zakresie szybkoÅ›ci i Å‚atwoÅ›ci dostÄ™pu do istotnych informacji wciąż stanowiÄ… problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpÅ‚ywajÄ… na metody i możliwoÅ›ci komunikacji spoÅ‚ecznej.

Autorzy omawiajÄ… interakcje jednostek samorzÄ…du terytorialnego z otaczajÄ…cym je Å›rodowiskiem, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem komunikacji spoÅ‚ecznej jako elementu wspóÅ‚pracy z mieszkaÅ„cami, technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji zadaÅ„ samorzÄ…du terytorialnego oraz roli tychże w budowie spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego.

Publikacja jest adresowana do wÅ‚adz jednostek samorzÄ…du terytorialnego (czÅ‚onków rad samorzÄ…dów wszystkich szczebli, ale również ich wÅ‚adz wykonawczych), pracowników administracji samorzÄ…dowej, studentów kierunków zwiÄ…zanych z funkcjonowaniem administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych budowÄ… spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego w Polsce.

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

 

Osoby które kupowały "Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem", wybierały także:

  • Scrum. O zwinnym zarzÄ…dzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone
  • Oprogramowanie szyte na miarÄ™. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone
  • Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracÄ… na etacie i zacząć zarabiać w sieci
  • Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialnoÅ›ci
  • Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Spis treści

Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem eBook -- spis treści

Wstęp 7

 

Rozdział 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym 11

    1. SamorzÄ…d terytorialny – na czym polega 11
    2. Po pierwsze prawo. SamorzÄ…d terytorialny w polskim systemie prawnym 13
    3. Relacje wspólnoty – wspólnota relacji 16
    4. Marketing terytorialny 27

 

Rozdział 2. Wirtualny samorząd 39

    1. W drodze do Matrixa 39
    2. Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej 51
    3. Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata 56
    4. Real na dziÅ› – samorzÄ…d terytorialny w Internecie 62
      1. Dobór próby 62
      2. Zakres badania 63
      3. Termin prowadzenia badania 64
      4. Wyniki badania 64
      5. Podsumowanie wyników 67
      6. Pytania badawcze 69
      7. Wyniki badania „e-UsÅ‚ugi publiczne jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego” w obszarze serwisów BIP 69
      8. Udogodnienia zwiÄ™kszajÄ…ce dostÄ™pność serwisów BIP jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego 70
      9. SpeÅ‚nianie niektórych wymogów RozporzÄ…dzenia o BIP 71
      10. Podsumowanie badania „e-UsÅ‚ugi publiczne jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego” w obszarze serwisów BIP 72
    5. Interwencja, inwestycja i… problemy 73
    6. I co dalej? 78

 

Rozdział 3. Sprawozdanie z Matrixa 81

    1. Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe – wejÅ›cie do Matrixa 81
    2. Samorząd terytorialny w mediach społecznościowych 93

 

Zamiast zakoÅ„czenia – czy warto uciekać z Matrixa? 103

 

Bibliografia 107

Załączniki 115

Spis tabel i rysunków 127

Dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.