Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem - Onepress
ISBN: 978-83-8088-892-0
stron: 128, Format: ebook
Data wydania: 2018-06-15
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 14,83 zł (poprzednio: 17,45 zł)
Oszczędzasz: 15% (-2,62 zł)
Oswajanie cyfrowej rzeczywistoÅ›ci XXI wieku nie jest Å‚atwe. Oczekiwania obywateli i przedsiÄ™biorców w zakresie szybkoÅ›ci i Å‚atwoÅ›ci dostÄ™pu do istotnych informacji wciąż stanowiÄ… problem mentalny i organizacyjny dla administracji publicznej. W książce ukazano, w jaki sposób technologie informacyjno-komunikacyjne wpÅ‚ywajÄ… na metody i możliwoÅ›ci komunikacji spoÅ‚ecznej.
Autorzy omawiajÄ… interakcje jednostek samorzÄ…du terytorialnego z otaczajÄ…cym je Å›rodowiskiem, ze szczególnym uwzglÄ™dnieniem komunikacji spoÅ‚ecznej jako elementu wspóÅ‚pracy z mieszkaÅ„cami, technologii informacyjno-komunikacyjnych w realizacji zadaÅ„ samorzÄ…du terytorialnego oraz roli tychże w budowie spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego.
Publikacja jest adresowana do wÅ‚adz jednostek samorzÄ…du terytorialnego (czÅ‚onków rad samorzÄ…dów wszystkich szczebli, ale również ich wÅ‚adz wykonawczych), pracowników administracji samorzÄ…dowej, studentów kierunków zwiÄ…zanych z funkcjonowaniem administracji publicznej i wszystkich zainteresowanych budowÄ… spoÅ‚eczeÅ„stwa informacyjnego w Polsce.
Osoby które kupowały "Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem", wybierały także:
- Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami. Wydanie II rozszerzone 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Laptopowy Milioner. Jak zerwać z pracą na etacie i zacząć zarabiać w sieci 47,78 zł, (12,90 zł -73%)
- Szef, którego szukamy. Rzecz o odpowiedzialności 57,74 zł, (17,90 zł -69%)
- Stwórz jednorożca. Od idei po startup wart miliony. Wydanie II rozszerzone 48,06 zł, (14,90 zł -69%)
Spis treści
Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym. Między Matrixem a Realem eBook -- spis treści
Wstęp 7
Rozdział 1. Komunikacja społeczna w samorządzie terytorialnym 11
-
- SamorzÄ…d terytorialny – na czym polega 11
- Po pierwsze prawo. SamorzÄ…d terytorialny w polskim systemie prawnym 13
- Relacje wspólnoty – wspólnota relacji 16
- Marketing terytorialny 27
Rozdział 2. Wirtualny samorząd 39
-
- W drodze do Matrixa 39
- Społeczeństwo informacyjne a zadania administracji publicznej 51
- Okna samorządu terytorialnego do wirtualnego świata 56
- Real na dziÅ› – samorzÄ…d terytorialny w Internecie 62
- Dobór próby 62
- Zakres badania 63
- Termin prowadzenia badania 64
- Wyniki badania 64
- Podsumowanie wyników 67
- Pytania badawcze 69
- Wyniki badania „e-UsÅ‚ugi publiczne jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego” w obszarze serwisów BIP 69
- Udogodnienia zwiÄ™kszajÄ…ce dostÄ™pność serwisów BIP jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego 70
- SpeÅ‚nianie niektórych wymogów RozporzÄ…dzenia o BIP 71
- Podsumowanie badania „e-UsÅ‚ugi publiczne jednostek samorzÄ…du terytorialnego województwa Å‚ódzkiego” w obszarze serwisów BIP 72
- Interwencja, inwestycja i… problemy 73
- I co dalej? 78
Rozdział 3. Sprawozdanie z Matrixa 81
-
- Media spoÅ‚ecznoÅ›ciowe – wejÅ›cie do Matrixa 81
- Samorząd terytorialny w mediach społecznościowych 93
Zamiast zakoÅ„czenia – czy warto uciekać z Matrixa? 103
Bibliografia 107
Załączniki 115
Spis tabel i rysunków 127