reklama - zainteresowany?

Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku - Onepress

Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku
ebook
Autor: Paweł Sarna, Zbigniew Widera
ISBN: 978-83-787-5268-4
stron: 323, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 16,74 zł (poprzednio: 20,93 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,19 zł)

Dodaj do koszyka Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku

Tagi: Ekonomia

Publikacja została wsparta wynikami i wnioskami z przeprowadzonych unikatowych badań należy przy tym zastrzec, że były to badania kilkuaspektowe, ograniczone do określonego terytorium. Celem autorów była analiza komunikacji z mediami i z wykorzystaniem instrumentów mediów placówek oświatowych podległych Kuratorium Oświaty w Katowicach. Uzyskane wyniki mogą jednakże stanowić materiał porównawczy dla podobnych badań, które są lub mogą być prowadzone w innych regionach. Instytucje oświatowe w różnych regionach, pomimo różnic wynikających z warunków lokalnych, wykazują wiele podobieństw w swojej działalności. Rozdział pierwszy ma charakter uniwersalny, pozornie abstrahujący od drugiej części książki, w której prezentowane są wyniki badań. W rozdziale drugim scharakteryzowano zadania i rolę rzecznika prasowego Kuratorium Oświaty, a także przytoczono formy kontaktów z prasą, radiem i telewizją. Rozdział trzeci stanowi studium przypadku miesięcznika Magazyn Szkolny. Treścią rozdziału czwartego są badania nad witrynami internetowymi szkół w województwie śląskim. Ich celem było określenie funkcji pełnionych przez te witryny.

Dodaj do koszyka Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku

 

Osoby które kupowały "Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku

Spis treści

Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych eBook -- spis treści

Wstęp 7 1. Media w komunikacji marketingowej organizacji usług publicznych 13 1.1. Media a komunikowanie 15 1.2. Marketing instytucji oświatowych -- na tle ewolucji marketingu 29 1.3. Relacja jako podstawa działań marketingowych organizacji usługowej 46 1.4. Szkoła jako instytucja usług publicznych działająca na obszarze samorządu terytorialnego 68 1.5. Podstawy funkcjonowania public relations w administracji samorządowej 98 1.6. Praktyka działań public relations w komunikacji marketingowej instytucji oświaty z wykorzystaniem mediów 112 2. Komunikacja medialna instytucji oświatowych -- media tradycyjne 133 2.1. Rola i zadania rzecznika prasowego. Kontakty z prasą, radiem i telewizją 135 2.2. Szkoła w mediach lokalnych 144 2.3. Czasopisma i magazyny adresowane do środowiska oświatowego oraz prasa opinii 169 3. Problematyka ,,Magazynu Szkolnego" 183 3.1. Zawartość czasopisma -- charakterystyka 185 3.2. Przepisy prawne 224 3.3. Relacje z imprez szkolnych, konferencji 226 3.4. Programy, projekty, akcje edukacyjne 230 3.5. Konkursy 233 3.6. Sprawozdania z działalności / rozwój i inwestycje 235 3.7. Współpraca międzyszkolna/międzynarodowa 238 3.8. Nowe rozwiązania edukacyjne 240 3.9. Problemy na drodze wychowawczej 242 3.10. Wspomaganie edukacji 248 3.11. Podsumowania/raporty 250 3.12. Twórczość własna uczniów i nauczycieli 251 3.13. Propagowanie wiedzy ekologicznej 253 3.14. Ogłoszenia/reklamy 254 4. Internet Public Relations w placówkach oświatowych 259 4.1. Polskie doświadczenia Internet PR 261 4.2. Internet PR w szkole 265 4.3. Witryny internetowe szkół w województwie śląskim -- wyniki badań 271 Zakończenie 293 Bibliografia 303 Spis rysunków 317 Spis tabel 318 Spis wykresów 319 Aneks

Dodaj do koszyka Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.