Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku - Onepress
ISBN: 978-83-787-5268-4
stron: 323, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 16,74 zł (poprzednio: 20,93 zł)
Oszczędzasz: 20% (-4,19 zł)
Publikacja została wsparta wynikami i wnioskami z przeprowadzonych unikatowych badań należy przy tym zastrzec, że były to badania kilkuaspektowe, ograniczone do określonego terytorium. Celem autorów była analiza komunikacji z mediami i z wykorzystaniem instrumentów mediów placówek oświatowych podległych Kuratorium Oświaty w Katowicach. Uzyskane wyniki mogą jednakże stanowić materiał porównawczy dla podobnych badań, które są lub mogą być prowadzone w innych regionach. Instytucje oświatowe w różnych regionach, pomimo różnic wynikających z warunków lokalnych, wykazują wiele podobieństw w swojej działalności. Rozdział pierwszy ma charakter uniwersalny, pozornie abstrahujący od drugiej części książki, w której prezentowane są wyniki badań. W rozdziale drugim scharakteryzowano zadania i rolę rzecznika prasowego Kuratorium Oświaty, a także przytoczono formy kontaktów z prasą, radiem i telewizją. Rozdział trzeci stanowi studium przypadku miesięcznika Magazyn Szkolny. Treścią rozdziału czwartego są badania nad witrynami internetowymi szkół w województwie śląskim. Ich celem było określenie funkcji pełnionych przez te witryny.
Osoby które kupowały "Komunikacja medialna placówek oświatowych jako instytucji usług publicznych. Studium przypadku", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)