reklama - zainteresowany?

Kompendium small businessu - Onepress

Kompendium small businessu
Autor: Romuald Gabrysz
ISBN: 83-7361-643-8
stron: 568, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2006-11-07
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 89,00 zł

Dodaj do koszyka Kompendium small businessu

Tagi: Mała firma

Prowadź własną firmę przy minimum formalności

  • Funkcjonowanie firmy zgodnie z aktualnymi przepisami prawa
  • PrzedsiÄ™biorca -- podatnik, pÅ‚atnik, pracodawca
  • Wzory deklaracji i pism

"Kompendium small businessu" to poradnik zawierający konkretne informacje dotyczące otoczenia prawnego, w którym przyjdzie Ci się poruszać, sposobów uniknięcia pułapek podatkowych i ubezpieczeniowych, dopełnienia formalności, które czekają Cię przed rozpoczęciem działalności i bezpośrednio po. Jeżeli do tej pory niewiele wiedziałeś o podatkach, składkach, zatrudnianiu, utrzymaniu płynności finansowej, sposobach dochodzenia roszczeń od nierzetelnych kontrahentów czy planowaniu; jeżeli nie wiesz, jak rozpocząć przygotowania do podjęcia własnej działalności -- ta książka bardzo Ci w tym pomoże.

Dowiesz się z niej również, w jaki sposób, nie przeznaczając na to wielkich pieniędzy, zaistnieć na trudnym i konkurencyjnym rynku. Książka zawiera także wzory dokumentów: deklaracji PIT i VAT, umów o dzieło i zlecenia, wezwania do zapłaty, umowy spółki i innych.

Książka przygotowana w oparciu o aktualny stan prawny.

Dodaj do koszyka Kompendium small businessu

 

Osoby które kupowały "Kompendium small businessu", wybierały także:

  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi
  • Growth Hacker Marketing. O przyszÅ‚oÅ›ci PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone
  • GURU KULTU..RY
  • PuÅ‚apki small biznesu. 133 mity, które niszczÄ… TwojÄ… firmÄ™
  • Inteligencja finansowa. Co kryjÄ… liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II

Dodaj do koszyka Kompendium small businessu

Spis treści

Kompendium small businessu -- spis tre

Dodaj do koszyka Kompendium small businessu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.