Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie - Onepress
ISBN: 978-83-7969-140-1
stron: 348, Format: ebook
Data wydania: 2014-06-09
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 21,55 zł (poprzednio: 26,94 zł)
Oszczędzasz: 20% (-5,39 zł)
Trendy na rynkach miÄ™dzynarodowych sprawiajÄ…, że badania naukowe sÄ… w centrum zainteresowaÅ„ firm, szczególnie w takich branżach, jak: biotechnologia, nanotechnologia, energetyka odnawialna, medycyna, bioinformatyka, inżynieria materiaÅ‚owa, elektronika, paliwa energetyczne. Rozwój nowych technologii staje siÄ™ priorytetem strategii Unii Europejskiej, Polski, regionów, oÅ›rodków badawczych i podmiotów gospodarczych.
Podstawowym zaÅ‚ożeniem publikacji staÅ‚a siÄ™ teza, że zmiany dokonujÄ…ce siÄ™ pod wpÅ‚ywem globalizacji, integracji europejskiej, tempa prowadzenia badaÅ„ naukowych i rozwoju nowych technologii na rynkach Å›wiatowych, wzrostu konkurencyjnoÅ›ci opartej na innowacyjnoÅ›ci majÄ… wpÅ‚yw na zarzÄ…dzanie wynikami badaÅ„ przed wprowadzeniem nowych technologii i produktów na rynek.
Celem rozprawy jest wskazanie podstawowych czynników ksztaÅ‚tujÄ…cych proces komercjalizacji w polskich przedsiÄ™biorstwach i organizacjach naukowo-badawczych na tle innych krajów.
Osoby które kupowały "Komercjalizacja wiedzy i technologii - determinanty i strategie", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)