Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz - Onepress
Tytuł oryginału: The Must-Have Customer: 7 Steps to Winning the Customer You Haven
TÅ‚umaczenie: Aleksandra Podsiadlik, Dawid Wietrzykowski
ISBN: 83-246-0751-X
stron: 240, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-03-19
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 37,00 zł
7 kroków -- jak zdobyć klienta, który jeszcze nie jest Twój
- Dowiedz się, jacy klienci autentycznie zwiększają Twoje zyski
- Opracuj i wprowadź w życie skuteczną strategię rozwoju Twojej firmy
- Zostań liderem w swojej branży
Klient, którego musisz mieć, to ktoś, kto przyczynia się do rozwoju Twojej firmy i umie ją pozycjonować lepiej niż Ty sam. Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak go zidentyfikować, zdobyć i zyskać sobie jego lojalność, przeczytaj tę książkę.
Znajdziesz tu opisy siedmiu kroków -- każdy z nich zawiera wiele cennych rad oraz kluczowe pytania, które powinien zadać sobie każdy menedżer i przedsiębiorca. Odpowiedzi na nie pomogą Ci stworzyć skuteczną strategię dla Twojej firmy. Dzięki niej staniesz na prostej drodze do sukcesu. Z tej książki dowiesz się:
- kim jest klient, którego musisz mieć;
- jak pozycjonować swoją firmę;
- w jaki sposób analizować ruchy konkurencji;
- jak wybrać sobie niszę na rynku;
- co decyduje o sukcesie firmy, a co tylko jest dla niego ważne;
- jak dobierać sobie pracowników.
Znajdziesz tu liczne przykłady firm, które zadały sobie trud, żeby odszukać idealnych klientów, a także takich, które uznały, że nie muszą tego robić. Wiele z nich to znane na całym świecie przedsiębiorstwa obracające milionami dolarów, jednak zasady opisane w tej książce są tak uniwersalne, że z powodzeniem mogą je zastosować również osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą.
Osoby które kupowały "Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz", wybierały także:
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
- Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- GURU KULTU..RY 34,86 zł, (12,90 zł -63%)
- Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę 29,32 zł, (12,90 zł -56%)
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 69,00 zł, (31,05 zł -55%)