reklama - zainteresowany?

Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej - Onepress

Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej
ebook
Autor: Urszula Zagóra-Jonszta, Renata Pęciak
ISBN: 978-83-787-5321-6
stron: 189, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 15,20 zł (poprzednio: 19,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,80 zł)

Dodaj do koszyka Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Tagi: Ekonomia

Celem pracy jest ujęcie kategorii wolności w wybranych kierunkach myśli ekonomicznej. Autorzy starali się prześledzić rozumienie tej kategorii i zwrócić uwagę na istniejący związek z sytuacją społeczno-ekonomiczną okresu, w którym powstawały poszczególne koncepcje. W każdym z omówionych kierunków stosunek do wolności ekonomicznej przybierał inny wymiar. Istotą badań jest więc zwrócenie uwagi na różnice w podejściu do tej kategorii ekonomicznej oraz szukanie przyczyn liberalnego bądź interwencjonistycznego stosunku do roli państwa w gospodarce. W pracy starano się zweryfikować następujące hipotezy badawcze: sytuacja społeczno-gospodarcza danego okresu miała istotny wpływ na stosunek ekonomistów do wolności; w wielu przypadkach poglądy ekonomiczne stanowiły reakcję na brak wolności w życiu gospodarczym; stosunek do wolności ewoluował, przybierając na przestrzeni wieków zmienny charakter; poglądy na wolność często wynikały z obserwacji życia gospodarczego i doświadczeń ekonomistów.

Dodaj do koszyka Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

 

Osoby które kupowały "Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Spis treści

Dodaj do koszyka Kategoria wolności w ujęciu wybranych kierunków myśli ekonomicznej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.