reklama - zainteresowany?

Kana - Onepress

Kana
ebook
Autor: Zbigniew Spyra
ISBN: 978-83-7941-065-1
stron: 47, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Ksi臋garnia: Onepress

Cena ksi膮偶ki: 3,62 z艂 (poprzednio: 4,26 z艂)
Oszcz臋dzasz: 15% (-0,64 z艂)

Dodaj do koszyka Kana

Tagi: Ekonomia | Sprzeda

Ksi

Dodaj do koszyka Kana

 

Osoby kt贸re kupowa艂y "Kana", wybiera艂y tak偶e:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzak贸w

Dodaj do koszyka Kana

Spis tre艣ci

Kana艂y dystrybucji - kszta艂towanie relacji (wyd. II). Rozdzia艂 3. Metodyka bada艅 relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji eBook -- spis tre艣ci

Wprowadzenie聽聽聽聽聽聽聽 7

Rozdzia艂 1
Istota kana艂贸w dystrybucji we wsp贸艂czesnej gospodarce聽聽聽聽聽聽 13
1.1. Funkcje i charakter kana艂贸w dystrybucji w zmieniaj膮cym si臋 otoczeniu rynkowym聽聽聽聽聽 13
1.2. Podmioty kana艂贸w dystrybucji na rynku produkt贸w konsumpcyjnych聽聽聽聽聽聽聽聽聽 17
1.2.1. Producent jako podmiot kana艂u dystrybucji 19
1.2.2. Przedsi臋biorstwo handlowe jako podmiot kana艂u dystrybucji聽聽聽聽 22
1.3. Dob贸r partner贸w do wsp贸艂pracy w kanale dystrybucji聽聽聽 28
1.3.1. Optyka producenta聽聽聽聽聽聽 28
1.3.2. Optyka przedsi臋biorstwa handlowego聽聽聽聽聽聽聽聽聽 30
1.4. Podstawowe problemy decyzyjne w sferze dystrybucji聽 34

Rozdzia艂 2
Determinanty i typy relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kana艂ach dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽 43
2.1. Istota relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 43
2.2. Wsp贸艂dzia艂anie podmiot贸w w kanale dystrybucji - poj臋cie, cechy, zasady 聽聽聽 聽49
2.2.1. Modele wsp贸艂dzia艂ania podmiot贸w w kana艂ach dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽 53
2.3. Konflikty mi臋dzy podmiotami - uczestnikami kana艂u dystrybucji聽 64
2.3.1. Rozwi膮zywanie konflikt贸w w kanale dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽 77
2.4. Czynniki stymuluj膮ce i ograniczaj膮ce rozw贸j wsp贸艂dzia艂ania podmiot贸w w kanale dystrybucji聽聽聽聽 81
2.5. Ewolucja relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji聽聽聽聽聽聽 83
2.6. Wsp贸艂czesne tendencje w kszta艂towaniu relacji mi臋dzy podmiotami - uczestnikami kana艂u dystrybucji聽聽聽聽聽聽 87

Rozdzia艂 3
Metodyka bada艅 relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kanale dystrybucji聽 99
3.1. Relacje mi臋dzyorganizacyjne w kanale dystrybucji jako obiekt bada艅聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 99
3.2. Aspekty i dylematy metodyczne badania relacji mi臋dzy podmiotami w kana艂ach dystrybucji聽聽聽聽聽聽 104
3.3. Modele przydatne do badania uwarunkowa艅 relacji mi臋dzyorganizacyjnych w kana艂ach dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 109
3.4. Mierniki procesu wsp贸艂dzia艂ania podmiot贸w w kanale dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 113

Rozdzia艂 4
Handel detaliczny w systemie dystrybucji na rynku produkt贸w konsumpcyjnych w Polsce 117
4.1. Znaczenie sektora handlu w Polsce i w wybranych krajach europejskich聽聽聽聽聽聽 117
4.2. Zagraniczne sieci handlowe w polskim systemie dystrybucji聽聽聽聽聽聽聽聽 124
4.2.1. Zagraniczna sie膰 handlowa - pr贸ba definicji poj臋cia聽聽聽 124
4.2.2. Strategie wej艣cia zagranicznych sieci handlowych na polski rynek聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 128
4.2.3. Podmioty zagraniczne dzia艂aj膮ce w Polsce wed艂ug form handlu detalicznego聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 135
4.3. Instrumenty marketingowego oddzia艂ywania zagranicznych sieci handlowych na rynku produkt贸w konsumpcyjnych w Polsce 137
4.4. Marki w艂asne w strategiach marketingowych zagranicznych sieci handlowych聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 158
4.4.1. Polityka marki w zagranicznych sieciach handlowych 158
4.4.2. Kategorie marek w艂asnych zagranicznych sieci handlowych rozwijane w Polsce聽聽聽聽聽聽聽 163
4.4.3. Marketingowe wyr贸偶niki polityki marek w艂asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce聽聽 172
4.4.4. Znaczenie marek w艂asnych zagranicznych sieci handlowych na wybranych rynkach produktowych w Polsce聽聽聽聽聽聽聽聽聽 175
4.4.5. Pozycjonowanie cenowe marek w艂asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce 181
4.4.6. Perspektywy rozwoju marek w艂asnych zagranicznych sieci handlowych w Polsce聽聽聽聽 185
4.5. Podstawowe cele zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji na rynku produkt贸w konsumpcyjnych w Polsce聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 189
4.6. Wsp贸艂czesne przemiany i trendy w systemie dystrybucji mi臋dzynarodowej聽 194

Rozdzia艂 5
Relacje mi臋dzy podmiotami - uczestnikami kana艂u dystrybucji na rynku produkt贸w konsumpcyjnych w Polsce w 艣wietle bada艅聽聽聽聽 205
5.1. Przebieg bada艅 bezpo艣rednich i charakterystyka pr贸b badawczych聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 205
5.2. Motywy wsp贸艂dzia艂ania krajowych dostawc贸w z zagranicznymi sieciami handlowymi na rynku produkt贸w konsumpcyjnych w Polsce聽聽聽 208
5.3. Ocena warunk贸w wsp贸艂pracy krajowych producent贸w - dostawc贸w i zagranicznych sieci handlowych w kanale dystrybucji na rynku produkt贸w konsumpcyjnych聽聽聽 215
5.4. Identyfikacja p贸l konflikt贸w w kanale dystrybucji krajowy dostawca - zagraniczna sie膰 handlowa na rynku produkt贸w konsumpcyjnych聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 223
5.5. Pozytywne i negatywne aspekty wsp贸艂pracy w sferze dystrybucji z zagranicznymi sieciami handlowymi w opinii krajowych dostawc贸w 聽233
5.6. Relacje zagranicznych sieci handlowych i krajowych producent贸w - dostawc贸w marek w艂asnych w 艣wietle bada艅聽聽聽聽 240
5.7. Perspektywy rozwoju procesu wsp贸艂dzia艂ania krajowych dostawc贸w i zagranicznych sieci handlowych w sferze dystrybucji produkt贸w konsumpcyjnych - prognoza procesu do 2010 r.聽 255

Zako艅czenie聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 263
Bibliografia聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽聽 269

Dodaj do koszyka Kana

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe nale偶膮 do wydawnictwa Helion S.A.