reklama - zainteresowany?

Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań - Onepress

Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań
ebook
Autor: Zbigniew Spyra
ISBN: 978-83-7941-067-5
stron: 87, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z za­granicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian.

Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dys­trybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań

 

Osoby które kupowały "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań

Spis treści

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.