Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań - Onepress
ISBN: 978-83-7941-067-5
stron: 87, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 3,62 zł (poprzednio: 4,26 zł)
Oszczędzasz: 15% (-0,64 zł)
Książka Zbigniewa Spyry jest jednÄ… z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujÄ…cych problematykÄ™ relacji miÄ™dzyorganizacyjnych w kanale dystryÂbucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykÅ‚ady oraz umiejÄ™tnie wykorzystuje możliwoÅ›ci graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależnoÅ›ci. W kwestiach dotyczÄ…cych badania relacji krajowych dostawców z zaÂgranicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiajÄ…c zÅ‚ożonÄ… i wielopÅ‚aszczyznowÄ… diagnozÄ™ obecnego stanu i uwarunkowaÅ„, a także perspektywy i kierunki zmian.
Książka powinna zainteresować praktyków szukajÄ…cych możliwoÅ›ci pogÅ‚Ä™bienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dysÂtrybucji, menedżerów przedsiÄ™biorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za ksztaÅ‚towanie relacji z miÄ™dzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.
Osoby które kupowały "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II). Rozdział 5. Relacje między podmiotami - uczestnikami kanału dystrybucji na rynku produktów konsumpcyjnych w Polsce w świetle badań", wybierały także:
- Projekty restrukturyzacyjne 0,00 zł
- Rozw 0,00 zł
- Metody ilo 0,00 zł
- ABC wsp 0,00 zł
- Mikroekonomia dla bystrzaków 39,67 zł, (11,90 zł -70%)