reklama - zainteresowany?

Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II) - Onepress

Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)
ebook
Autor: Zbigniew Spyra
ISBN: 978-83-7941-062-0
stron: 288, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 21,70 zł (poprzednio: 25,53 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,83 zł)

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)

Tagi: Ekonomia | Sprzedaż

Książka Zbigniewa Spyry jest jedną z nielicznych na polskim rynku publikacji podejmujących problematykę relacji międzyorganizacyjnych w kanale dystry­bucji w sposób tak kompleksowy i udokumentowany. Dla lepszego zrozumienia poruszanej problematyki Autor trafnie dobiera przykłady oraz umiejętnie wykorzystuje możliwości graficznego przedstawienia wielu zjawisk i zależności. W kwestiach dotyczących badania relacji krajowych dostawców z za­granicznymi sieciami handlowymi zachowuje dystans i obiektywizm w sposób wyważony przedstawiając złożoną i wielopłaszczyznową diagnozę obecnego stanu i uwarunkowań, a także perspektywy i kierunki zmian.

Książka powinna zainteresować praktyków szukających możliwości pogłębienia swojej wiedzy, w tym przede wszystkim specjalistów z dziedziny dys­trybucji, menedżerów przedsiębiorstw handlowych krajowych i zagranicznych oraz menedżerów producentów - dostawców odpowiedzialnych za kształtowanie relacji z międzynarodowymi i krajowymi sieciami handlowymi.

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)

 

Osoby które kupowały "Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)", wybierały także:

  • Projekty restrukturyzacyjne
  • Rozw
  • Metody ilo
  • ABC wsp
  • Mikroekonomia dla bystrzaków

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Kanały dystrybucji - kształtowanie relacji (wyd. II)

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.