reklama - zainteresowany?

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą - Onepress

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą
ebook
Autor: Jan Fazlagić
ISBN: 978-83-246-4664-7
stron: 320, Format: ebook
Data wydania: 2012-02-15
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,95 zł (poprzednio: 49,00 zł)
Oszczędzasz: 45% (-22,05 zł)

Dodaj do koszyka KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Tagi: OUTLET | ZarzÄ…dzanie

Bank pomysłów i inspiracji

  • Najważniejsze zmiany w otoczeniu współczesnych firm
  • Zjawiska na rynku pracy, o których nic jeszcze nie wiesz
  • KapitaÅ‚ intelektualny Twojej firmy (struktura, sposoby pomnażania)
  • Najlepsze warunki dla transferu wiedzy
  • Organizacja uczÄ…ca siÄ™ i popeÅ‚niajÄ…ca bÅ‚Ä™dy
  • Wiedza na sprzedaż — marketing i konkurowanie na rynku wiedzy


Wiedza to potęga - Francis Bacon

Wiesz, że nic nie wiesz? To gÅ‚Ä™bokie i bardzo filozoficzne, jednak w żaden sposób nie poprawi konkurencyjnoÅ›ci Twojej firmy. A najgorszÄ… rzeczÄ…, jaka może spotkać polskiego przedsiÄ™biorcÄ™, który w ciÄ…gu ostatnich 10 – 20 lat uzyskaÅ‚ stabilizacjÄ™ finansowÄ… i rozwinÄ…Å‚ swojÄ… organizacjÄ™, jest przekonanie, że nic już nie trzeba zmieniać. JeÅ›li dalej bÄ™dziesz staÅ‚ w miejscu, szybko usÅ‚yszysz Å›wist wydawany przez mijajÄ…cego CiÄ™ z dużą prÄ™dkoÅ›ciÄ… konkurenta z Irlandii, Chin czy zza rogu ulicy.

Co zrobić, by nadążyć za Å›wiatowymi trendami i nie wypaść z rynku? Jak wzbogacać swoje produkty o wyróżniajÄ…cÄ… siÄ™ wartość dodanÄ…? W jaki sposób zamienić wiedzÄ™ na pieniÄ…dze? Aby poznać odpowiedzi na te pytania i — co wiÄ™cej — móc z powodzeniem wdrażać skuteczne rozwiÄ…zania, przede wszystkim powinieneÅ› siÄ™ dowiedzieć, jak to zrobić. Do you KNOW HOW?

Osiągnięcie sukcesu wymaga nowego spojrzenia na szybko zmieniającą się rzeczywistość i o tym właśnie jest ta ciekawa, z polotem napisana książka.
dr Mirosław Grudzień,
prezes VIGO System S.A. (sektor zaawansowanych technologii)
Obowiązkowa lektura dla przedsiębiorców i menedżerów zamierzających zwiększyć efektywność wykorzystania know-how w swojej firmie czy organizacji.
dr Mariusz Strojny, menedżer,
ZarzÄ…dzanie WiedzÄ… i Badania Rynkowe KPMG (wiodÄ…ca firma doradcza)
Wciągająca, napisana z pasją książka o tym, jak zamienić wiedzę na pieniądze. Polecam każdemu przedsiębiorcy!
dr Bożena Skibicka,
MIS (dynamiczna spółka branży IT)

Dodaj do koszyka KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

 

Osoby które kupowały "KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą", wybierały także:

  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • UrodziÅ‚eÅ› siÄ™ bogaty
  • ZarzÄ…dzanie ryzykiem walutowym
  • Serwis firmowy. Od pomysÅ‚u do gotowej witryny. Poradnik menedżera
  • Jak zarzÄ…dzać zespoÅ‚em handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców. Wydanie II

Dodaj do koszyka KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Spis treści

KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą eBook -- spis treści

Wstęp (7)

Rozdział 1. Gospodarka oparta na wiedzy - gospodarka wyzwań i szans (13)

  • 1.1. Czym jest gospodarka oparta na wiedzy? (13)
  • 1.2. Nowe zasady konkurowania dla maÅ‚ych firm (22)
    • BÄ…dź gotowy na zmianÄ™ standardu na rynku (22)
    • Znajdź niszÄ™ i jÄ… wypeÅ‚nij! (26)
    • Konkurowanie w oparciu o czas (28)
  • 1.3. Globalizacja - szansa dla maÅ‚ych firm (32)
  • 1.4. Wiedza zasobem strategicznym (37)

Rozdział 2. Pracownicy wiedzy (45)

  • 2.1. Pokolenie Y na rynku pracy (45)
  • 2.2. Walka o talenty (51)
  • 2.3. Job hopping - rosnÄ…ca mobilność pracowników (55)
  • 2.4. Koniec wyÅ›cigu szczurów? (65)
    • Czym jest downshifting? (67)
    • Jakie sÄ… przyczyny downshiftingu? (69)
    • A co na to pracodawcy? (71)
  • 2.5. Sabbaticals - "urlopy naukowe" w firmach (73)

Rozdział 3. Kapitał intelektualny w firmie (79)

  • 3.1. Czym jest kapitaÅ‚ intelektualny? (79)
  • 3.2. Struktura kapitaÅ‚u intelektualnego (88)
  • 3.3. Dopasowanie aktywów intelektualnych - gotowość do użycia (91)
  • 3.4. Pomiar kapitaÅ‚u intelektualnego w maÅ‚ej firmie (94)
  • 3.5. Projekt MERITUM - przykÅ‚ad pomiaru kapitaÅ‚u intelektualnego w maÅ‚ych firmach (109)
    • Etap 1.: Identyfikacja aktywów niematerialnych (111)
    • Etap 2.: Pomiar (112)
    • Etap 3.: Prezentacja w raporcie i publikacja (113)
  • 3.6. Ochrona wiedzy w firmie (113)
  • 3.7. Jak firmy tracÄ… swój kapitaÅ‚ intelektualny? (119)

Rozdział 4. Narzędzia zarządzania wiedzą w firmie (123)

  • 4.1. Wiedza w Twojej firmie (123)
  • 4.2. ZarzÄ…dzanie wiedzÄ… (129)
  • 4.3. NarzÄ™dzia zarzÄ…dzania wiedzÄ… w firmie (133)
    • Tworzenie struktury wiedzy know-x (133)
    • Metoda "Portfolio wiedzy" (139)
    • Kodyfikacja wiedzy (140)
  • 4.4. Wiedza organizacyjna i profesjonalna, czyli "opakowanie" i "wnÄ™trze" (150)
  • 4.5. Crowdsourcing (155)
  • 4.6. Strategia zarzÄ…dzania wiedzÄ… dla Twojej firmy (159)

Rozdział 5. Transfer wiedzy (165)

  • 5.1. Czym jest transfer wiedzy? (165)
  • 5.2. Model SECI (171)
  • 5.3. Strumienie przepÅ‚ywu wiedzy (178)
  • 5.4. Bariery w transferze wiedzy (184)
  • 5.5. PrzestrzeÅ„ biurowa a transfer wiedzy (193)

Rozdział 6. Firmy przyjazne dla pomyłek (207)

  • 6.1. PopeÅ‚nianie bÅ‚Ä™dów przestaje być tematem tabu w biznesie (207)
  • 6.2. Jak radzić sobie z emocjami, które towarzyszÄ… porażce w biznesie? (210)
  • 6.3. Wykorzystanie wiedzy wyniesionej z porażek do rozwoju firmy (219)
    • Porażka porażce nierówna, czyli porażki "szlachetne" i "gÅ‚upie" (219)
    • Skale i konsekwencje porażek w firmach (222)

Rozdział 7. Jak kierować firmą opartą na wiedzy? (225)

  • 7.1. Jak przewodzić stadu kotów? (225)
  • 7.2. Motywowanie pracowników wiedzy (239)
  • 7.3. Wypalenie zawodowe (244)
  • 7.4. Jak zbadać poziom satysfakcji pracowników w firmie? (247)

Rozdział 8. Marketing i konkurowanie na rynku wiedzy (255)

  • 8.1. PrzedsiÄ™biorstwo oparte na wiedzy (255)
  • 8.2. Wiedza produktem rynkowym (259)
  • 8.3. Rynek usÅ‚ug doradczych w Polsce (267)
  • 8.4. Polityka cenowa (272)
  • 8.5. Zasady ksztaÅ‚towania oferty - wiedza skodyfikowana (273)
  • 8.6. Zasady ksztaÅ‚towania oferty - wiedza spersonalizowana (278)
  • 8.7. Tożsamość firmy (283)
    • Reputacja (284)
    • Marka (286)
    • Wizerunek (291)
  • 8.8. Strategie konkurencji na rynku wiedzy (293)

Podsumowanie, czyli... (301)

  • Jak postÄ™pować, aby lepiej zarzÄ…dzać wiedzÄ… w mojej firmie? (301)
  • JakÄ… strategiÄ™ stosować w rozwoju mojej firmy? (304)
  • Sprawdź, czy dobrze zarzÄ…dzasz wiedzÄ… w swojej firmie (im wiÄ™cej pozytywnych odpowiedzi, tym lepiej!) (305)

Literatura (307)

Dodaj do koszyka KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.